نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

۲ نشان نقره، سهم خراسان از رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزرگ‌سالان کشور

  • کد خبر: ۹۵۸۳۲
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
۲ نشان نقره، سهم خراسان از رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزرگ‌سالان کشور
رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزرگ‌سالان کشور شب گذشته به پایان رسید و مطابق انتظار، ۲ ستاره کشتی خراسان توانستند نشان نقره این پیکار‌ها را به دست بیاورند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزرگ‌سالان کشور شب گذشته به پایان رسید و مطابق انتظار، ۲ ستاره کشتی خراسان توانستند نشان نقره این پیکار‌ها را به دست بیاورند. اسماعیل نجاتیان و احمد محمدنژاد‌جوان، ۲ آزادکار سبک و سنگین‌وزن مشهدی در این دوره از رقابت‌ها به‌ترتیب در اوزان ۹۷‌و ۵۷‌کیلوگرم حائز کسب نشان نقره مسابقات شدند و توانستند جواز حضور در مسابقات بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی را به دست بیاورند. با‌وجود‌این، تیم خراسان در هیچ‌یک از اوزان دیگر نتوانست روی سکو برود تا عملا فقط همین ۲ چهره هنوز شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشند.

قرعه بد جوان، ختم‌به‌خیر شد

احمد محمدنژاد‌جوان، چهره جوان کشتی خراسان، در این دوره از مسابقات با بدترین قرعه ممکن در همان مرحله یک‌شانزدهم رو‌به‌رو شد. او در همان مسابقه نخست باید برابر رقیب اصلی‌اش برای قهرمانی یعنی رضا اطری می‌رفت. اطری ملی‌پوش بود و تجربه بالاتری از این چهره جوان کشتی خراسان داشت. جوان در این نبرد ۱۰‌بر‌۳ شکست خورد تا منتظر رسیدن عطری به فینال و حضور در جدول شانس مجدد باشد؛ اتفاقی که افتاد و جوان در جدول شانس مجدد ۵‌بر‌۰ مهدی جعفری از لرستان را برد و برای کسب عنوان سومی و مدال برنز به‌مصاف علی خرم از تهران رفت.

ستاره آینده‌دار کشتی خراسان در این مسابقه هم ۵‌بر ۲ پیروز شد تا با شایستگی سوم شود و جواز حضور در جام بین‌المللی تختی را به دست بیاورد. اما این پایان ماجرای جوان در این تورنمنت نبود و یک اتفاق نادر سبب شد تا نشان برنز جوان به نشان نقره بدل شود. رضا اطری، شانس اصلی قهرمانی این تورنمنت، در روز مسابقه فینال نتوانست خودش را به سر وزن برساند و همین عاملی شد تا از جدول مسابقات حذف شود! به‌این‌ترتیب قرعه بد جوان ختم‌به‌خیر شد.

انتقام مازنی از کشتی‌گیر خراسانی

اسماعیل نجاتیان، کاپیتان تیم اعزامی خراسان به رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزر‌گ‌سالان کشور از همان ابتدا با قدرت کارش را آغاز کرد. اسماعیل نجاتیان در مبارزه اول ۱۱ بر‌۰ و با امتیاز عالی محسن ناصری‌راد از استان گلستان را شکست داد و در مرحله بعد هم با برد ۱۰‌بر‌۰ برابر جواد باقری از اصفهان برای حریفان خط‌و‌نشان کشید. نجاتیان در مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی هم کار سختی نداشت و به‌ترتیب برابر سجاد عزیزی و میثم عبدی از توابع تهران و شهر تهران به‌ترتیب با نتایج ۷‌بر‌۳ و ۶‌بر‌۱ به پیروزی رسید.

نجاتیان که راه آسانی تا فینال داشت، در این مرحله به حریف و رقیب اصلی‌اش برای رسیدن به دوبنده ملی یعنی محمدحسین محمدیان رسید؛ حریفی که پیش‌از‌این در آخرین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور پیش از کرونا او را شکست داده و قهرمان شده بود. با‌وجوداین، این‌بار محمدیان بر کشتی‌گیر حالا دیگر پا‌به‌سن‌گذاشته مشهدی با نتیجه ۳‌بر ۱ فائق آمد تا نجاتیان از پوشیدن مستقیم پیراهن ملی بازماند و با نقره این مسابقات روانه جام جهان‌پهلوان تختی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->