نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
بازگشت معاون وزیر به پست قبلی

بازگشت داورزنی به والیبال

  • کد خبر: ۹۵۹۱
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
بازگشت داورزنی به والیبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال دیروز برگزار شد و از میان ۷ نامزدی که تأییدصلاحیت شده بودند، بار دیگر محمدرضا داورزنی سکان‌دار والیبال ایران شد. این درحالی بود که در مجمع دیروز هم چند نامزد انصراف دادند و عملا رقابت بین داورزنی و بهنام محمودی شکل گرفت. افشین داوری اصلا در انتخابات حاضر نشد و محمود افشاردوست، به نفع داورزنی کنار کشید. دیگرفردی که به نفع داورزنی از انتخابات انصراف داد، احمد سعادتمند بود. او با تعریف‌وتمجید از معاون سابق وزیر ورزش و همچنین ارائه کارنامه شخصی خود، درنهایت به سود داورزنی انصراف داد. نفر آخری هم که انصراف داد، امیرحسین منظمی، پیش‌کسوت والیبال بود. او ۵ دقیقه صحبت کرد و کنایه‌هایی را به سایر کاندیدا‌ها به‌ویژه مدیران سابق زد. رقیب جدی داورزنی در انتخابات دیروز بهنام محمودی، ملی‌پوش سابق کشورمان بود. او با نمایش تصاویری به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و روی حضور جوان‌ها در رأس فدراسیون والیبال تأکید کرد. محمودی انتقاد‌هایی از وضعیت فعلی والیبال و برخی تصمیمات اتخاذشده در سال‌های اخیر را مطرح کرد. بعد از صحبت‌های او با حضور ۳ نامزد یعنی داورزنی، رشیدی و محمودی، رأی‌گیری از اعضای مجمع که ۴۱ نفر بودند، برگزار شد. بعد از انجام رأی‌گیری و شمارش آرا، محمدرضا داورزنی با ۲۶ رأی به‌عنوان رئیس فدراسیون برای ۴ سال آینده انتخاب شد. همچنین بهنام محمودی ۱۵ رأی به دست آورد و رشیدی هیچ‌رأیی کسب نکرد.

داورزنی: جزو ۴ تیم برتر دنیا می‌شویم
رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: نکاتی در صحبت برخی از نامزد‌ها بود، اما نمی‌خواهم والیبال به حاشیه برود. داورزنی بعد از پیروزی در انتخابات گفت: تبریک به بهنام محمودی که ١۵رأی آورد و تشکر می‌کنم از اعضای مجمع که به من اعتماد کردند. نگاه مجمع مثبت بود و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که محمودی می‌تواند رئیس شود تا از نسل جدید هم استفاده شود. وی افزود: امیدوارم با کمک مجموعه ورزش کشور آینده بهتری برای والیبال بسازیم. نکاتی در صحبت برخی از نامزد‌ها بود، اما نمی‌خواهم والیبال به حاشیه برود. هرکسی سؤالی دارد، می‌تواند از ارکان مختلف ازجمله سازمان بازرسی و... سؤال کند. همان‌طور که در ۲ سال گذشته خون دل خوردیم، بازهم چشم‌پوشی خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم اقدامی جدی در والیبال انجام دهیم. داورزنی درباره نقشه راه والیبال در ۴ سال آتی گفت: در مجموعه خانواده والیبال نیرو‌های خوبی داریم و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود. از علی فتاحی و احمدی هم تشکر می‌کنم که مجمع را به‌خوبی اداره کردند. از مجموعه‌ای که کمک کرد تا والیبال روز‌های خوبی داشته باشد، تشکر می‌کنم. والیبال متعلق به همه دلسوزانش است. وی در پایان گفت: با کمک هم باید به توقعات مردم رسیدگی کنیم. تلاش می‌کنیم با کمک همه آینده خوبی را بسازیم. امروز (دیروز) ۲۹ آبان با شما عهد می‌بندم که والیبال ایران جزو ۴ تیم برتر دنیا قرار گیرد.

محمودی: دنبال پست‌ومقام نبوده‌ام
بهنام محمودی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال گفت: از خانواده والیبال که مرا در این مجمع پذیرفت، تشکر می‌کنم و به داورزنی هم تبریک می‌گویم. این رأی‌ها نشان‌دهنده این است که جامعه والیبال دغدغه دارد. ما باید برای بهترشدن شرایط، تعامل و دوستی داشته باشیم. وی ادامه داد: والیبال در بین مردم محبوب شده است و حتی می‌توانند بگویند که با فوتبال برابری می‌کند. این رشته در جامعه فراگیر شده و مردم دغدغه آن را دارند و پیگیری می‌کنند. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا ۴ سال دیگر والیبال جایگاه بهتری پیدا کند. نامزد انتخابات والیبال گفت: با استعدادیابی و فعال‌کردن کمیته‌ها و هیئت‌های استانی می‌توانیم موفق‌تر از حال حاضر باشیم. محمودی درمورد اینکه با داورزنی همکاری می‌کند یا خیر، گفت: من همیشه کنار والیبال بوده‌ام و هیچ‌وقت دنبال پست نبوده و نیستم. این عنوان‌ها می‌آیند و می‌روند؛ اما ما کنار والیبال هستیم. وی درمورد اینکه انتخابات زوایای پنهان داشت و صلاحیت شما دیر تأیید شد، گفت: خواهش می‌کنم وارد حاشیه نشویم. از دوستانی که تسهیل کردند صلاحیت بنده زودتر تأیید شود، تشکر می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->