نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رعد ۳ کوارتر از شیمیدر گرفت، اما بازنده شد! | «امینو» پازل شیمیدر را کامل کرد

  • کد خبر: ۹۶۰۲۶
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
رعد ۳ کوارتر از شیمیدر گرفت، اما بازنده شد! | «امینو» پازل شیمیدر را کامل کرد
تیم بسکتبال رعد پدافند مقابل شیمیدر شکست خورد.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال تیم شیمیدر قم ۸۹ - ۷۴ رعد پدافند هوایی تهران را شکست داد.

آغازگران رعد پدافند: واعظ محمودی نسب، عدنان دورقی، علی نصیری، اسحاق حاتمی‌فر و حسن زنگنه
سرمربی: جمال صیفی

آغازگران شیمیدرقم: سینا واحدی، نوید رضایی‌فر، محمد یوسف‌وند، دوایت بایکس و آلاده امینو
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

کوارتر نخست
حمله اول شیمیدر با فول گل توام می‌شود و سینا واحدی ۲ آمتیاز دشت می‌کند. اسحاق حاتمی‌فر هم سبد اول رعد را می‌گیرد. پس از رد و بدل شدن چند امتیاز، عدنان دورقی اولین ۳ امتیازی را به نام رعد ثبت می‌کند. بایکس بازی را در ۸ مساوی می‌کند و امینو شیمیدر را به ۱۰ می‌رساند. ۵ امتیاز نوید رضایی‌فر و آنطرف حسین مکاریان ۵ امتیاز برای رعد می‌گیرد و واعظ محمودی نسب اختلاف را به حداقل می‌رساند. دوایت بایکس سبد بعدی شیمیدر را می‌گیرد، ولی عدنان و حسن زنگنه برتری زا از چنگ شیمیدر بیرون می‌کشند.
اندوان واحدی و لی‌اپ عدنان تساوی در ۲۰ را همراه دارد. عدنان ۳ امتیازی دیگری می. زند و مکاریان سبد بعد را می‌گیرد. با وجود امتیازگیری بایکس، رعد ۲۵ - ۲۳ در پایان کوارتر تخست پیش است.

کوارتر دوم
رافی با ۳ امتیازی برتری را لحظاتی تغییر می‌دهد، ولی حسین مکاریان پاسخ این ۳ را می‌دهد. واحدی بازی زا در ۲۸ مساوی می‌کند، ولی نصیری رعد را به ۳۰ می‌رساند و ۳ امتیاز اسحاق، برتری پدافند را تثبیت می‌کند. شیمیدر با بایکس به ۳۰ می‌رسد. ۳ امتیاز زنگنه و مکاریان نتیجه را ۳۶ - ۳۰ می‌کند، اما دو‌ پرتاب ۳ امتیازی واحدی و رضایی‌فر کار زا به تساوی می‌کشد. عدنان پاسخ یکی از ۳ امتیازی‌ها را می‌دهد و بایکس اختلاف را به حداقل می‌رسانذ. نصیری سبد بعدی رعد را می‌گیرد و کاپیتان عدنان ۳ امتیازی بعدی را هم روانه سبد شیمیدر می‌کند. امینو از اختلاف می‌کاهد تا رعد پدافند ۴۴ - ۴۱ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
داستان بازی در این ۱۰ دقیقه دگزگون می‌شود. ران ۱۷ امتیازی شیمیدرقم با ۳ امتیازی نوید رضایی‌فر آغاز می شود و مثلث بایکس، واحدی و امینو ۱۴ امتیاز دیگر می‌گیرد تا شیمیدر ۵۸ - ۴۴ پبش بیفتد! مکاریان سرانجام پس از ۵ و نیم دقیقه از نیمه دوم سبدی ۳ امتیازی می‌گیرد، ولی امینو و واحدی ۶ امتیاز دیگر می‌گیرند تا اختلاف ۱۹ امتیاز شود، اما شیمیدر اختلاف را بیشتر می‌کند و ۷۴ - ۵۱ پیش میفتد. آن‌ها کوارنر سوم را ۳۳ - ۷ می‌گیرند؟! غیبت محمد تالاری این زمان بیشتر به چشم می‌آید.

کوارتر چهارم
رعد همه چیز را از دست رفته می‌بیند. اسحاق و نصیری اختلاف را کمتر می‌کنند و عدنان ۳ امتیازی دیگری می‌زند. یوسف‌وند و امینو، اما شیمیدر را به ۸۰ می‌رسانند. حسن زنگنه و درویش‌نژاد اختلاف را کمتر می‌کنند، ولی لی‌آپ واحدی و ۶ امتیاز بوسف‌وند، اجازه نزدیک شدن به رعد نمی‌دهد. حسینی پدافند را به ۷۱ می‌رساند و نصیری عم سبد آخر بازی را می‌گیرد تا رعد در روزی که فقط یک کوارتر ضعیف بازی کرد ۸۹ - ۷۳ بازنده شود.

بهترین ها
آلاده امینو (۳۱:۴۸ دقیقه) با ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۶ پاس گل و‌۳ توپ‌ربایی دابل دابل کرد و با کارایی ۳۳، بازیکن ممتاز میدان شد.
سینا واحدی (۳۴:۳۵ دقیقه) با ۲۱ امتیاز، ۹ پاس گل، ۳ توپ‌ربایی و کارایی ۲۷ روز خوبی را پشت سر گذاشت.
محمد یوسف‌وند (۲۹:۴۰ دقیقه) با ۱۰ امتیاز و ۱۲ ریباند دابل دابل کرد.
عدنان دورقی (۳۵:۴۶ دقیقه) با ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس گل، ۳ توپ‌ربایی و کارایی ۲۲ بهترین بازیکن رعد بود. عدنان همراه سینا واحدی امتیازآورتربن بازیکن میدان هم شناخته شد.
حسین مکاریان (۳۱: ۲۷ دقیقه) با ۱۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ امتیاز، ۳ توپ‌ربایی و‌کارایی ۱۹ به بازی‌های خوبش برای رعد ادامه داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->