ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

هیاهوی ذخیره‌های آویژه در آزادی| برد نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۹۶۰۷۷
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
هیاهوی ذخیره‌های آویژه در آزادی| برد نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال
نماینده مشهد دور دوم لیگ برتر بسکتبال را با یک برد ویژه آغاز کرد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته اول از دور دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال برای نماینده مشهد از دیروز آغاز شد و شاگردان سرجان ایوانوویچ در آویژه‌صنعت پارسا مشهد توانستند در نخستین گام یک برد ویژه را به دست بیاورند. آویژه در نبردی سخت و نفس‌گیر برابر صنعت‌مس کرمان توانست با نتیجه ۸۶‌بر‌۸۱ به پیروزی برسد تا تیم پنجم جدول گروه‌B دور اول بر تیم سوم جدول گروه‌A دور اول فائق آمده باشد.

آویژه در این بازی تا توانست با خطا روی بازیکنان حریف اعصاب بیننده پخش زنده را خرد کرد، اما در پاره‌ای از موارد هم اتفاقات ویژه‌ای رقم زد تا در‌مجموع با یک نمایش برتر، پیروز میدان باشد. مهم‌ترین اقدام مشهدی‌ها در مسیر پیروزی برابر تیم شهر کرمان، امتیازآوری و نقش‌آفرینی مؤثر بازیکنان ذخیره این تیم بود؛ مسئله‌ای که حکم به برتری آویژه‌صنعت پارسا بر مس داشت.

ذخیره‌های طلایی سرجان

بازیکنان اولیه تیم آویژه‌صنعت پارسا که در شروع کوارتر به‌عنوان یاران اصلی به میدان فرستاده شدند، در بازی دیروز برابر صنعت‌مس کرمان توانستند روی هم ۵۴‌امتیاز به دست بیاورند. در مقابل ترکیب اولیه مسی‌ها برای این تیم در نبرد دیروز ۷۰‌امتیاز آوردند؛ اما نکته جالب آنجاست که تفاوت‌ها را در این بازی نه بازیکنان ترکیب اولیه، بلکه ذخیره‌نشین‌های ۲ تیم رقم زدند. جایی که بازیکنان جانشین آویژه در نبرد مقابل مس توانستند روی هم ۳۲‌امتیاز بیاورند و در مقابل ذخیره‌های مس فقط ۱۱‌امتیاز برای تیمشان به دست آوردند؛ مسئله‌ای که نشان می‌دهد نیمکت و تیم اصلی آویژه تا‌چه‌اندازه به هم نزدیک هستند و نماینده مشهد تیمی بدون ستاره، اما یکدل و منسجم است.

مسئله ویلیامز و آویژه

یکی از آمار وحشتناک بازی دیروز، ۳۶‌امتیازی بود که ویلیامز، بازیکن ریزنقش مس، به‌تن‌هایی گرفت؛ اما نکته عجیب درباره این آمار آن است که ۲۰‌امتیاز از این ۳۶‌امتیاز روی پرتاب‌های آزاد برای ستاره خارجی مس حاصل شد. مسئله‌ای که ناشی از شمار پُرتعداد خطا‌های تیم آویژه مشهد است. آویژه در این بازی فرصت ۳۷‌امتیاز حاصل از خطا را برای مسی‌ها فراهم کرد که ۲۸‌تای آن به سبد نشست و سهم ویلیامز ۲۰‌امتیاز بود! در مقابل تیم مس فقط ۱۰‌بار این فرصت امتیازی را به تیم آویژه داد و این نشانگر بازی پُرخطای آویژه بود. البته عمده این خطا‌ها در همان کوارتر اول بود که جریمه‌اش را هم مشهدی‌ها دیدند و نیمه اول بازی را با نتیجه ۴۴‌بر‌۴۱ به حریف کرمانی واگذار کردند.

موفقیت در ریباند و پرتاب‌های سه‌امتیازی

یکی از جدی‌ترین عوامل موفقیت تیم آویژه در بازی برابر مس، موفقیت چشمگیر در ریباند‌ها بود. شاگردان سرجان در این بازی ۷۲ ریباند داشتند و مسی‌ها فقط ۲۸ ریباند را بردند. همچنین مشهدی‌ها ۱۲‌پرتاب سه‌امتیازی موفق داشتند، در‌حالی‌که مسی‌ها فقط ۵‌بار از پرتاب سه‌امتیازی به سبد رسیدند.

خط‌و‌نشان برای مهرام

پیش از دیدار روز گذشته آویژه‌صنعت پارسا مشهد و مس کرمان، ۲ تیم دیگر حاضر در گروه‌D مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به‌مصاف هم رفتند که مهرام مدعی توانست به‌راحتی و با نتیجه ۸۴‌بر‌۵۹ تیم خانه بسکتبال خوزستان را از پیش‌رو بردارد. حالا آویژه مشهد سه‌شنبه همین هفته باید در دومین تقابل خود به‌مصاف مهرامی برود که از دور برگشت مرحله اول لیگ برتر از نماینده مشهد زخم خورده است؛ دیداری که بی‌تردید جذابیت‌های ویژه‌ای دارد و آویژه برای اثبات شایستگی‌هایش و مهرام برای انتقام به میدان خواهند آمد. این بازی ساعت‌۱۵ در تالار آزادی برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->