نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی
سرخط خبرها

مقابله به مثل مظاهری با استقلال| گلر شاکی همه مطالباتش را می‌خواهد

  • کد خبر: ۹۶۱۳۶
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مقابله به مثل مظاهری با استقلال| گلر شاکی همه مطالباتش را می‌خواهد
رشید مظاهری که با سخت گیری باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه‌اش مواجه است در اقدامی تلافی جویانه خواستار تمام مطالباتش شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کشمکش میان باشگاه استقلال و رشید مظاهری برسرجدایی همچنان ادامه دارد. باشگاه استقلال حاضر نیست مظاهری بدون معاوضه با بازیکنان مد نظرش از دست بدهد واین دروازه‌بان نیز به دنبال دریافت رضایتنامه است تا هرطور شده از استقلال برود. حتی خبر‌هایی درباره میل دروازه‌بان استقلال برای پیوستن به پرسپولیس هم شنیده می‌شود که همین اخبار موجب شده مدیران استقلال شرایط سف و سخت تری را پیش روی دروازه‌بان خود قرار دهند. درعین حال سخت گیری‌های باشگاه استقلال سبب شده رشید مظاهری نیز در اقداماتی تلافی جویانه به آن‌ها اعلام کند که تمام مطالباتش باید طبق توافقاتی که ابتدای فصل شده، پرداخت شود. این شرط در حالی به اطلاع مدیران باشگاه استقلال رسیده که اخیرا حساب‌ها مسدود شده و باشگاه استقلال برای انتقال پول دچار مشکل است. از طرفی چند بدهی بزرگ نیز سد راه باشگاه استقلال قرار دارد که می‌تواند چالش‌های مالی این باشگاه را بیشتر کند. مظاهری که این وضعیت را دیده در تلاش از شرایط موجود نهایت بهره را ببرد و با پیش کشیدن شرط دریافت مطالباتش به نوعی باشگاه استقلال را به عقب رانده و بتواند با بخشش طلب خود قراردادش را فسخ کرده و راهی تیم دلخواهش شود. هیچ بعید نیست مظاهری را درنیم فصل دوم درپرسپولیس و حتی سپاهان ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->