نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

اعتراف یوسف نوری به اشتباه آموزش و پرورش | مدارس را نباید تا این حد تعطیل می‌کردیم

  • کد خبر: ۹۶۳۹۳
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
  • ۱
اعتراف یوسف نوری به اشتباه آموزش و پرورش | مدارس را نباید تا این حد تعطیل می‌کردیم
وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری ضمن اشاره به اهداف سفر به منطقه کاشان و نطنز و بادرود اظهار داشت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کردیم تا خلاءهای آموزشی را به طریق حضوری و از طریق فضای مجازی پر کنیم، افزود: این موضوع ممکن است زمان آموزش را طولانی‌تر کند اما خلاءهای ایجادشده جبران می‌شود؛ در خصوص رتبه‌بندی معلمان نیز شورای نگهبان ایراداتی گرفته که در تلاش هستیم موارد رفع و در حال تهیه و تدوین آئین‌نامه‌ها هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان عزیز آموزش حضوری را جدی بگیرند تا زمان از دست رفته به واسطه شیوع کرونا جبران شود، ابراز داشت: دانش‌آموزان نیاز به آموزش حضوری و دیدار چهره به چهره با آموزگار خود هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حامیان خوبی به نام خیران را دارد که باید از آنان به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: در زمینه اسکان نوروزی نیز با توجه به شرایط و تصمیمات اتخاذ شده عمل می‌شود و امیدواریم با بهبود شرایط بتوانیم خدمات شایسته‌ای به جامعه فرهنگیان در تعطیلات عید نوروز ارائه دهیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
یک اشگال اساسی از نظر شرعی وجود دارد .

عضویت در این صندوق سال ۷۴تا الان اختیاری یوده

و بعضی فرهنگیان عضو شدند .
بعضی عضو نشدند

بعضی ۲۶سال سال حق سهم پرداخت کردند
بعضی پنج سال
بعضی بک سال
بعضی هم به صرفه ندانستند انصراف دادند

بعضی از خبرگزاریها تیتر زدند که از درامد این صندوق خرچ رفاهیات معلمان شود .
در صورتی که همه فرهنگیان عضو نیستند و پرداختی نداشتند ایا مبشود گروعی مبلغ را پس انداز کزده اند طی ۲۶سال

همه قشر از پس انداز ان گزوه بهره ببرند

و ایا بدتر ازآن صندوقی که خیلی از فزهتگیان عضو نشدند و ان را مقرون به صرفه ندتستند ایا رواست نمایندگان ان را به دولت ببخشند با طرح دولتی کردن ان
در صورتی که جتی حق خیای از فرهنگیان نیست که از خدمات ان استفاده کنند و حق الناس است چه برسد به دولت و
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->