مشهد در حوزه هوشمندسازی پیشرو است | بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس
سرخط خبرها
راهپیمایی «ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت» در مشهد

مشهدی‌ها با ولایت تجدید میثاق کردند

  • کد خبر: ۹۶۴۷
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
مشهدی‌ها با ولایت تجدید میثاق کردند
راهپیمایی «ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت» از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بار دیگر زنان و مردان دلیر خطه خورشید با حضور پرشور در راهپیمایی ضد استکباری و علیه اقدامات ضد انقلاب ضمن تجدید پیمان با ولایت و رهبری، وقایع و ناامنی‌های اخیر توسط افراد ضد نظام را محکوم کردند.

 پس از اقدام سران سه قوه در خصوص اصلاح نرخ سوخت، برخی شهرهای کشور برای مدتی کوتاه صحنه ناآرامی و حرکات ضد انقلابی توسط دست نشانده‌های دشمنان این نظام بود و بار دیگر سعی داشتند اعتراضات مردمی را به صحنه آشوب تبدیل کنند.

با هوشیاری ملت غیور ایران و همراهی آنها با دولت و دستگاه‌های امنیتی، این آشوب‌ها و حرکات ضدانقلابی در کمتر از ۴۸ ساعت خنثی و بار دیگر ناکامی بر چهره دشمنان این مرز و بوم نقش بست.

شهرهای مختلف کشور نیز طی روزهای اخیر شاهد حضور پرشور مردم انقلابی در محکومیت اغتشاشات و ناآرامی‌ها بود و ندای حمایت از نظام ، انقلاب و امنیت جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر در اقصی نقاط کشور بلند شد.

امروز نیز در حرکتی هماهنگ و ضداستکباری راهپیمایی در شهرهای مختلف کشور برپا شد و مردم مشهد نیز همصدا با سایر ملت ایران حرکات اخیر را محکوم کردند، مسئولان نظامی، انتظامی، امنیتی و اجرایی خراسان رضوی از جمله استاندار، رئیس کل دادگستری استان و امام جمعه مشهد نیز در این راهپیمایی همدوش مردم حضور دارند.

راهپیمایی برائت شهروندان مشهد از اغتشاشات اخیر از ساعت ۱۰ صبح امروز از میدان شهدا به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) آغاز شد و خیل راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از نظام و رهبری و سردادن شعارهای ضد استکباری نظیر "مرگ بر آمریکا، مرگ بر استبداد و مرگ بر فتنه‌گر، آمریکا در چه فکریه خامنه ای خمینیه، فتنه‌گر ننگت باد، نوکر آمریکایی شرمت باد، تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است ،آماده‌ایم برای جانفشانی، آشوبگر بی ریشه ایران دمشق نمی‌شه، نبرد با بیکاری حرف دل امت است، آشوبگر فتنه گر دشمن این ملت است"، انزجار خود را نسبت به وقایع ضد امنیتی در کشور نشان دادند.

راهیمایی شهروندان مشهد تا حرم مطهر رضوی ادامه دارد و با شرکت در نماز جمعه پایان می‌یابد.

مردم در این راهپیمایی ضمن میثاق با ولایت و حمایت از امنیت کشور خواستار جلوگیری از گرانی و استمرار فعالیت دستگاه‌های نظارتی در بازار نیز بودند.

این در حالی است که طرح‌های کنترل و نظارت بر بازار در خراسان رضوی از ابتدای هفته گذشته با دستور استاندار و با جدیت در حال اجراست و استاندار خراسان رضوی نیز چهارشنبه گذشته در نشست شورای اداری استان با قدردانی از نهادهای امنیتی و انتظامی به خاطر تلاش برای تامین امنیت مردم گفت: سیاست شورای تامین استان در یک سال گذشته این بوده است که در مقابل کسانی که به حق معترض هستند و مسیر قانونی را طی می‌کنند، در کنار گفت‌ و گو و اقناع، به دنبال حل مشکلات آن‌ها باشد.

علیرضا رزم حسینی افزود: اینکه فردی بخواهد بانک یا منزلی را به آتش بکشد، معلوم است که نیروی انتظامی با آن‌ بر اساس قانون برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه اعتراض حق مردم است اظهار داشت: اغتشاشگران از مردم نبودند و در قالب گروه‌های ۲۰ تا ۳۰ نفره سازماندهی شده بودند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مدیران استانی باید به صورت مستمر با مردم ملاقات عمومی داشته باشند گفت: از رسانه‌های استان و صدا و سیما بابت اقدامات خوب آن‌ها در حوزه مقابله با جنگ روانی دشمن قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه رمز بقای این نظام مردم هستند و باید رضایت آنان را جلب کنیم افزود: امنیت ملی و استانی ما به قدرت اقتصادی گره خورده است، بنابراین با همین اعتقاد به سوی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: براساس مصوبات شورای تامین و ابلاغیه دولت و وزارت کشور، مسئله نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار و تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم باید با قدرت توسط مدیران مربوطه مورد توجه قرار گیرد.

 

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->