«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

اجرای بازی‌های اندروید در ویندوز با نرم افزار جدید گوگل

  • کد خبر: ۹۶۷۰۵
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
اجرای بازی‌های اندروید در ویندوز با نرم افزار جدید گوگل
گوگل اخیرا نسخه بتای اپلیکیشن گوگل پلی گیمز (Google Play Games) را عرضه کرده که کاربر با استفاده از آن می‌تواند بازی‌های اندروید را روی سیستم‌های ویندوزی اجرا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حال حاضر، این اپلیکیشن به صورت آزمایشی یا همان بتا برای کاربران کشور‌های هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی و تایوان عرضه شده و دارندگان پی‌سی‌های ویندوزی در این کشور‌ها می‌توانند بازی‌های محبوبی همچون Mobile Legensds، Summoners Wars، State of Survival و Three Kingdoms Tactics را روی دستگاه‌های خود اجرا و بازی کنند.
 
گوگل اخیرا نسخه بتای اپلیکیشن گوگل پلی گیمز (Google Play Games) را عرضه کرده که کاربر با استفاده از آن می‌تواند بازی‌های اندروید را روی سیستم‌های ویندوزی اجرا کند.

گوگل اخیرا این قول را به کاربران خود داد که بتوانند بازی‌های مختلف را بدون مشکل و با یکپارچگی بالایی در انواع گوشی، تبلت، کروم‌بوک و پی‌سی ویندوزی اجرا کنند. این یعنی کاربران می‌توانند بازی مشخصی را در یکی از این دستگاه‌ها آغاز کنند و ادامه آن را در دستگاهی دیگر دنبال کنند.

آرجون دایال، از مدیران ارشد گوگل در بخش گوگل پلی گیمز می‌گوید که از این پس، علاقه‌مندان به بازی می‌توانند به راحتی بازی‌های موبایلی خود را در کامپیوتر‌های خانگی دانلود، اجرا یا مرور کنند و لذت اجرای بازی در دستگاهی با نمایشگر بزرگ‌تر و به همراه ماوس و صفحه‌کلید تجربه کنند.

به گفته این مدیر گوگل، در صورتی که کاربر بخواهد ادامه بازی خود را در دستگاهی دیگر دنبال کند، در این بین، هیچ خللی در اجرا یا از دست رفتن مراحل و پیشرفت‌هایی که وی در دستگاه قبلی به دست آورده، مشاهده نخواهد شد. همچنین در اپلیکیشن گوگل پلی‌گیمز، قابلیتی به نام Play Points تعبیه شده که امتیازاتی را به کاربرانی که بازی‌های اندروید را روی رایانه‌ها یا همان پی‌سی‌ها اجرا می‌کنند، اختصاص می‌دهد.

تقریبا یک ماه پیش بود که شرکت گوگل از تصمیم خود برای ارائه قابلیت اجرای بازی‌های اندروید در پی‌سی خبر داد، اما هنوز مشخص نیست که این شرکت از چه فناوری برای اجرای بازی‌های اندروید در پی‌سی‌ها استفاده می‌کند. اپلیکیشن گوگل پلی‌گیمز به عنوان یک اپلیکیشن بومی ویندوز وجود خواهد داشت و این شرکت اخیرا با راه‌اندازی یک وب‌سایت، اطلاعاتی را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است. خبر امروز در حالی اعلام شد که مایکروسافت نیز اخیرا اجرای بازی‌های اندروید در سیستم‌های مجهز به ویندوز ۱۱ را به صورت آزمایشی آغاز کرده است.

مایکروسافت برای این منظور، یک Windows Sybsystem for Android را طراحی کرده که قادر است اپلیکیشن‌های اندروید را از منابع مختلف اجرا کند. این شرکت همچنین با آمازون وارد همکاری شده تا بتواند نصب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها از فروشگاه اپلیکیشن آمازون را در محیط ویندوز فراهم کند. با این حال، هنوز گوگل‌پلی رسما پشتیبانی نشده است.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->