نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مجیدی از فرصت ۹ میزبانی نیم فصل دوم برای استقلال استفاده می‌کند؟

  • کد خبر: ۹۶۷۹۷
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
مجیدی از فرصت ۹ میزبانی نیم فصل دوم برای استقلال استفاده می‌کند؟
فرهاد مجیدی و شاگردانش درحالی گام به نیم فصل دوم می‌گذارند که ۱۰ بازی استقلال درتهران برگزار می‌شود. از این تعداد ۹ بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی استقلال و هوادار در روز چهارشنبه قطعی است و این دیدار را باید نخستین گام آبی‌ها در نیم فصل دوم لقب دهیم. تقابلی مهم که اگر استقلال پیروز آن بازی باشد، مسیر پیش روی خود را برای رسیدن به قهرمانی هموار‌تر تصویر خواهد کرد. استقلال در حالی قدم به نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم می‌گذارد که با فاصله ۳ امتیاز نسبت به پرسپولیس توانست قهرمان نیم فصل نخست شود. علاوه بر آن استقلال برگ برنده بزرگی را در اختیار دارد تا شاید با استفاده حداکثری از آن بتواند نوار صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

طبق برنامه‌ای که پیش روی استقلال قرار گرفته، آبی‌ها در نیم فصل دوم ۹ بازی را در ورزشگاه خانگی برگزار خواهند کرد. به طور کلی استقلال در نیم فصل دوم ۱۰ بار در تهران به میدان می‌رود که فقط بازی با هوادار در هفته شانزدهم خارج از ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و مابقی بازی‌ها که استقلال میزبانی آن را به عهده دارد، در ورزشگاه آزادی خواهد بود. این یک مزیت بزرگ برای فرهاد مجیدی و شاگردانش است که در طول یک نیم فصل فقط در ۵ بازی بیرون خانه بازی خواهند کرد.

تراکتور، نساجی، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان تیم‌هایی هستند که در نیم فصل دوم پذیرای استقلال خواهند بود و مقابل آبی‌ها میزبانند، اما تمام بازی‌های باقی مانده در تهران برگزار خواهد شد و چنانچه سازمان لیگ در نیم فصل دوم با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی موافقت کند، اقبال آبی‌ها برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم بیشتر هم خواهد شد، به این دلیل که حضور هواداران نیروی انگیزشی بیشتری برای استقلال ایجاد خواهد کرد و باشگاه استقلال نیز در حال رایزنی است تا زمینه‌ساز حضور هواداران در نیم فصل دوم شود. بدون شک اگر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال که این روز‌ها در تلاش است تمام امکانات را برای مجیدی و بازیکنان فراهم کند، بتواند زمینه‌ساز حضور هواداران در ورزشگاه آزادی شود، استقلال با انرژی بیشتری مقابل رقبا قرار می‌گیرد و فرهاد مجیدی هم بهانه‌ای برای ناکامی‌های احتمالی نخواهد داشت.

به هر حال میزبانی فاکتور بسیار مهمی برای موفقیت یک تیم است و چنانچه سرمربی استقلال بتواند شاگردانش را بخوبی مهیای بهره‌برداری حداکثری از این فضا کند، دست استقلال به جام بیست و یکم خواهد خورد. در نیم فصل دوم با توجه به دشواری بازی‌ها تصاحب امتیاز بسیار سخت خواهد بود که میزبانی و حضور هواداران می‌تواند تا حد زیادی از مصایب بازیکنان و مربیان استقلال بکاهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->