جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

شرط هوادار برای بازی با استقلال اعلام شد| اول با پیکان بازی کنید!

  • کد خبر: ۹۶۹۱۰
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
شرط هوادار برای بازی با استقلال اعلام شد| اول با پیکان بازی کنید!
باشگاه هوادار تهران شرط گذاشته که تنها درشرایطی حاضر به برگزاری با استقلال است که بازی این تیم درجام حذفی مقابل پیکان برگزار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرانجام سازمان لیگ برتر فوتبال تصمیم نهایی خود درباره بازی استقلال و هوادار را که قرار بود چهارشنبه برگزار شود، اتخاذ کرد و برگزاری این بازی به زمان دیگری موکول شد. این تصمیم شاید تا حدی به سود استقلال باشد و فرصت بازی با تیم جدید را به مجیدی بدهد، اما اعتراض باشگاه هوادار را به دنبال داشته است. این باشگاه بعد از لغو بازی بیانیه‌ای را به این شرح منتشر کرده است:


"پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت دیدار هوادار و استقلال که ابتدا قرار بود روز شنبه برگزار شود و در ادامه به روز چهارشنبه انتقال یافت، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

هواداری‌ها که به دلیل تمرکز بیشتر روی لیگ برتر با چهره جوان‌تر خود در  جام حذفی شرکت کرده و از رقابت‌ها کنار رفتند، پس از دیدار روز پنج شنبه برابر نفت آبادان و از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ می‌توانستند با توجه به فشردگی رقابت‌ها استراحت نموده و برنامه ریزی بهتری داشته باشند که در یازده روز گذشته با استناد به موارد رسمی و اذعان شفاهی مسئولان ذیربط تمرینات خود را پیگیری نموده و بدین ترتیب متاسفانه تمامی برنامه‌های تمرینی و آماده سازی خود را در معرض آسیب می‌بینند. البته به لحاظ مادی نیز ضرر‌های هنگفتی به مجموعه خصوصی هوادار وارد شده است که مشخص نیست چه نهادی باید پاسخگوی این اتفاق باشد و درصدد جبران آن برآید!

اما ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان و عوامل باشگاه استقلال، موضوع بسیار ضروری برای باشگاه هوادار که به نوعی خط قرمز مجموعه نیز به شمار می‌رود این است؛ با توجه به آن که دیدار پیکان و استقلال پیش از دیدار هوادار و استقلال لغو شد، به طور طبیعی دیدار پیکان و استقلال که به نوعی تک بازی نیز به شمار می‌رود، به طور طبیعی باید پیش از دیدار هوادار و استقلال برگزار شود که در برنامه ریزی جدید سازمان لیگ باید در دستور کار قرار بگیرد تا اندکی از آسیب‌های وارده به مجموعه خصوصی هوادار را جبران نماید.»

اینکه باشگاه هوادار از سازمان لیگ خواسته تحت هرشرایطی بازی استقلال و پیکان درجام حذفی که طبق برنامه قبلی قرار بود قبل از بازی این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال برگزار شود، می‌تواند یک درخواست چالش آفرین برای سازمان لیگ باشد و برای تصمیم گیران این سازمان دچار مشکل کند. البته باشگاه هوادار چندان هم بیراه نمی‌گوید و اگر بخواهیم عدالت را رعایت کنیم باید همین دیدگاه را نسبت به برگزاری بازی‌های عقب افتاده استقلال درآینده داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->