جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

ساحران تحریف

  • کد خبر: ۹۶۹۶۹
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
ساحران تحریف
محمد حسین‌زاده - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

۱. امام علی (ع) که در محراب مسجد کوفه به تیغ کینه نفاق ابن‌ملجم ضربت خورد، رسانه‌ای‌های دستگاه معاویه کاری کرده بودند که مردم شام می‌پرسیدند مگر علی نماز می‌خوانده است؟

۲. جبهه باطل کارش تحریف است. برای هدفش هم هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. نه به قانون پایبند است، نه به شرع و نه به اخلاق.
واضح‌ترین درو غ‌ها را آن‌قدر بزرگ و پرتکرار می‌گویند که کسی جرئت نکند درباره آن سخن بگوید.
ابزار‌های رسانه‌ای را هم محمل این سخن‌پراکنی‌اش می‌کند، با تحریف. بذر تردید در دل مخاطب می‌کارد و آن‌قدر با پروپاگاندا جوسازی می‌کند که یک دروغ را همه تأیید کنند و کسی جرئت نکند فریاد بزند که دروغ است.

۳. دشمن چرا تحریف می‌کند؟ چون با تحریف راست را دروغ می‌کند و دروغ را راست؛ شهید را جلاد، جلاد را شهید. قوت را ضعف نشان می‌دهد و نقاط امیدبخش را هراس انگیز.

به رفتار رسانه‌های بیگانه در این سال‌ها نگاه کنیم. نقاط پرنور عملکرد جمهوری اسلامی را تاریک و سیاه نشان می‌دهند. خیلی دور نرویم؛ همین ماجرای کرونا و ساخت واکسن ایرانی. یک روز در اصلش تردید کردند، یک روز در کارایی‌اش. یک روز می‌گویند ایرانی نیست، یا چینی است یا روسی.

یک روز می‌گویند خط تولیدش استاندارد نیست، یک روز می‌گویند عوارض دارد و فوتی داده است، روز دیگر می‌گویند کارایی اش پایین است و این قصه ادامه دارد. بعد پروژه ترساندن از واکسن چینی را شروع می‌کنند.
یعنی دشمن رسانه را به کار می‌گیرد تا مردم را قانع کند که به واکسیناسیون کشور اعتماد نکنند؛ به چه قیمت؟ به قیمت جان مردم.

همه این‌ها را بگذارید یک طرف و ببینید این خبر را دیده‌اید: «در تحقیقات پزشکی کارایی واکسن ایرانی برکت از آسترازنکا و سینوفارم و اسپوتنیک بیشتر است.»

بله، قرار نیست شما نقاط پرنور را ببینید. این خواست دشمن است.

۴. از دشمن، دشمنی برمی آید. پس مشکل کجاست؟ مشکل آن است که مردم تحت‌تأثیر دشمن ناامید شوند. ناامیدی مقدمه بی‌تحرکی است و سکون و رکود! یعنی چرخ‌های یک خودرو روشن و با باک پربنزین را پنچر کنند!

چه باید کرد؟ روشنگری و تبیین!

اگر به ایران عزیز عشق می‌ورزیم، مجاهدانه به میدان بیاییم و در گفتن حقیقت و نشان دادن نور از دشمن و رسانه هایش نهراسیم و از هوچیگری‌هایش و دروغ‌پردازی‌هایش هراس نداشته باشیم.

آن‌ها که صاحب تریبون هستند، به هر شکل و مدلی تکلیف به تبیین دارند. سکوت ما، خواسته یا ناخواسته مکمل پازل دشمن است.

دشمن ذائقه‌هایمان را عوض می‌کند که فقط سیاهی‌ها را ببینیم و سیاهی‌ها را بازنشر کنیم.

باید این حصار‌ها را شکست. باید سحر ساحران رسانه‌ای غرب را با تبیین انقلابی ابطال کرد.

۵. دستگاه اموی با همه تلاشش برای پنهان‌کردن حقیقت قیام کربلا، مقابل معجزه جهاد تبیین امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) شکست خورد. نور حقیقت بر سیاهی ظلمت پیروز خواهد شد، به شرط آنکه اصحاب حق به میدان بیایند و سخن بگویند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->