هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

گوشی وان‌پلاس نورد ۲ دنبال رقابت با گزینه‌های قدرتمند موجود در بازار میان‌رده‌هاست

  • کد خبر: ۹۶۹۹۶
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
گوشی وان‌پلاس نورد ۲ دنبال رقابت با گزینه‌های قدرتمند موجود در بازار میان‌رده‌هاست
گوشی OnePlus Nord 2، 5G یک گوشی هیجان‌انگیز برای بازار گوشی‌های میان‌رده است. گوشی وان‌پلاس نورد ۲ دارای برخی مشخصات رده‌بالاست و حتی ممکن است بهترین تلفن در این بازه قیمتی باشد. به نظر می‌رسد یک انتخاب برتر است.

به گزارش شهرآرانیوز - گوشی OnePlus Nord 2، 5G یک گوشی هیجان‌انگیز برای بازار گوشی‌های میان‌رده است. گوشی وان‌پلاس نورد ۲ دارای برخی مشخصات رده‌بالاست و حتی ممکن است بهترین تلفن در این بازه قیمتی باشد. به نظر می‌رسد یک انتخاب برتر است.

به طور کلی، OnePlus به دنبال ساخت گوشی‌های رده‌بالا با قیمت کمتر از رقبا بوده است. بازار گوشی‌های میان‌رده، با وجود حضور قدرتمند برند‌های شیائومی و سامسونگ آن، فضایی بسیار رقابتی است. اما OnePlus Nord 2 دارای ویژگی‌هایی است که به عنوان یک میان‌رده باکیفیت، توان رقابتی خوبی با دیگر محصولات بازار موبایل‌های میان‌رده دارد.
بدنه پشتی گوشی از جنس شیشه طراحی شده و با Gorilla Glass ۵ محافظت می‌شود. وزن ۱۸۹ گرمی این محصول هم در مقایسه با نمونه‌های مشابه، چندان سنگین به نظر نمی‌رسد و به‌نسبت گوشی سبکی را شاهد هستیم.

در بخش صفحه نمایش، گوشی وان‌پلاس دارای صفحه نمایشگر ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. نوع این صفحه نمایش Fluid AMOLED و تراکم پیکسلی آن ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ است. نکته دیگر درباره گوشی Oneplus Nord 2 نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتزی آن است.

قسمت پشتی گوشی وان پلاس نورد ۲ دارای ۳ حسگر دوربین است. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۷۶۶ با تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر است. یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی کامل‌کننده خانواده سه‌گانه دوربین‌های پشتی این گوشی هستند. در قسمت جلو هم شاهد یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی هستیم.

مجموعه دوربین‌های گوشی Nord 2 از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص خودکار ۲۲ صحنه مختلف مانند غذا، خانه یا حیوانات استفاده و سطح رنگ و کنتراست را متناسب با آن تنظیم می‌کنند. هم‌چنین قابلیت ضبط ویدئوی AI را برای فیلم‌برداری دارد که باعث افزایش رنگ و کنتراست در فیلم می‌شود.

در قسمت سخت‌افزار، برای اولین‌بار در تاریخ این شرکت، OnePlus Nord 2 دارای پردازنده کوالکام نیست. در عوض، این شرکت پردازنده MediaTek Dimensity ۱۲۰۰-AI را انتخاب کرده است که منحصر به این برند است. پردازنده mediatek ممکن است یک نمونه منحصربه‌فرد باشد، اما بسیار شبیه چیپست Dimensity ۱۲۰۰ است که در سایر گوشی‌ها مانند گوشی‌های Realme نیز نمونه آن را پیدا خواهید کرد. در بخش حافظه داخلی و رم هم این گوشی با رم‌های ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شده است. این گوشی هم‌چنین از فناوری 5G هم پشتیبانی می‌کند.

در بخش نرم‌افزار هم سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۱۱ و رابط کاربری آن OxygenOS است. رابط کاربری OxygenOS یکی از بهترین نرم‌افزار‌هایی است که می‌توانید در Android با آن کار کنید و ترکیب آن با سخت‌افزار به کار رفته در این محصول، تجربه‌ای روان و بدون لگ را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

نیروبخش محصول تازه وان‌پلاس هم یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که تقریبا می‌تواند برای یک روز کامل انرژی موردنیاز گوشی را تأمین کند. پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی از ویژگی‌های مهم بخش باتری این محصول است که با استفاده از آن، تنها در ۳۰ دقیقه، می‌توانید باتری گوشی را به طور کامل شارژ کنید. قیمت این محصول در بازار چیزی بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->