علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

دستگیری یک فرد آدم‌خوار در فرانسه + فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۹۷۰۰۲
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
  • ۱
دستگیری یک فرد آدم‌خوار در فرانسه + فیلم و جزئیات
جرمی رمبو ۳۴ ساله معروف به آدمخوار پیرینه، در نوامبر کشاورز ۹۰ ساله را بعد از کشتن، تکه تکه کرده و قلب و زبانش را با لوبیا سفید پخت.

به گزارش شهرآرانیوز، رمبو پس از جستجوی فراوان نیرو‌های پلیس و ژاندارمری سرانجام دستگیر می‌شود. وی که یک سابقه دار است؛ در سال ۲۰۱۳ با کشتن یک کشاورز اعضای بدن او را با سس فرانسوی بلعیده بود.

پیش از دستگیری پلیس با پخش تصاویری از فرد آدم خوار به ویژه به افراد مسن هشدار داده بود تنها از منزل خارج نشوند. موجی از ترس و وحشت مردم منطقه پیرینه فرانسه را فراگرفته بود.

ژرمی رمبو، آدم خوار، ۵ سال در لشکر پیاده نظام فرانسه خدمت کرده بود و در سال ۲۰۱۰ به مدت یک سال به عنوان نظامی فرانسه در افغانستان حضور داشته است.

خبر آدم خواری رمبو در فرانسه حالا پیشتر از کرونا و انتخابات ریاست جمهوری در رسانه‌ها و مطبوعات این کشور مطرح است.

کافه رستورانی در منطقه ۱۱ پاریس به نام آدم خوار وجود دارد که پس از دستگیری ژرمی رمبو چند روزی است که تعطیل شده است.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
افلاتون
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
0
منتظرآدم خواری اونم نه مثه فرانسه یک مورد،بلکه بسیاربیشترومکرربایدباشیم اگه بزودی فکری برا معیشت مردم نکنن!!!!!!!!!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->