مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید
سرخط خبرها

چهار برنامه‌ موبایلی‌ برای ویرایش فایل‌های تصویری و بهبود کیفیت آن‌ها

  • کد خبر: ۹۷۰۰۵
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
چهار برنامه‌ موبایلی‌ برای ویرایش فایل‌های تصویری و بهبود کیفیت آن‌ها
اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند کیفیت ویدئو‌های ضبط‌شده را کمی افزایش دهید. البته نباید از هیچ‌کدام از این برنامه‌ها انتظار معجزه داشته باشید، اما شاید بتوانند تا اندازه‌ای کیفیت فیلم را به چیزی که انتظار دارید نزدیک کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ویدئویی را با تلفن همراهتان ضبط کنید، اما پس از مشاهده، متوجه شوید کیفیتی را که می‌خواهید ندارند و امکان ضبط دوباره را نیز دیگر ندارید. این موضوع مخصوصا هنگام فیلم‌برداری با دوربین‌های موبایلی چندان بعید نیست و به طور خاص، اگر تلفن همراهتان به حسگر لرزش‌گیر هم مجهز نباشد، به احتمال زیاد لرزش دستتان هنگام فیلم‌برداری باعث می‌شود خروجی بی‌کیفیتی داشته باشید. در این بین، اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند کیفیت ویدئو‌های ضبط‌شده را کمی افزایش دهید. البته نباید از هیچ‌کدام از این برنامه‌ها انتظار معجزه داشته باشید، اما شاید بتوانند تا اندازه‌ای کیفیت فیلم را به چیزی که انتظار دارید نزدیک کنند.

چهار برنامه‌ موبایلی‌ برای ویرایش فایل‌های تصویری و بهبود کیفیت آن‌هاPowerDirector

یکی از بهترین نرم‌افزار‌های موجود برای بالا بردن و هم‌چنین ویرایش فایل‌های ویدئویی PowerDirector است. این اپلیکیشن بیش از ۱۰ میلیون بار از پلی‌استور گوگل دانلود و برنده جایزه سردبیران پلی‌استور نیز شده است. این برنامه با اینکه امکاناتی حرفه‌ای برای کاربران به ارمغان می‌آورد، کاملا رایگان است. از ویژگی‌های آن می‌توانیم به امکان ویرایش چند تایم‌لاین به طور هم‌زمان، ویرایش افکت، پشتیبانی از صفحه آبی و سبز همراه با ویرایش کروماکی و هم‌چنین امکان ویرایش صدا اشاره کنیم. این برنامه امکان ویرایش تصاویر را نیز فراهم خواهد کرد.


چهار برنامه‌ موبایلی‌ برای ویرایش فایل‌های تصویری و بهبود کیفیت آن‌هاVideoshop

اپلیکیشن Videoshop یک نرم‌افزار چندپلتفرمی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید ویدئو‌هایتان را علاوه بر اصلاح، جذاب و خنده‌دار هم بکنید. این برنامه امکاناتی خیلی حرفه‌ای ارائه نمی‌دهد، اما رابط کاربری بسیار ساده‌اش باعث می‌شود کار با آن برای افراد بسیار ساده باشد. ویژگی‌هایی نظیر قطع کردن تصویر، اسلوموشن، افزایش سرعت تصاویر و صداگذاری را می‌توان مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه نام برد. این نرم‌افزار دارای ابزار استاپ‌موشن هم هست که با بهره‌مندی از آن می‌توانید کلیپ‌های کوتاهی برای شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید.


چهار برنامه‌ موبایلی‌ برای ویرایش فایل‌های تصویری و بهبود کیفیت آن‌هاInShot‌

برنامه InShot را می‌توان هم به عنوان ویرایشگر ویدئو استفاده کرد و هم با استفاده از آن ویدئو ساخت به این معنی که می‌توانید به طور کامل کنترل اجزای مختلف یک ویدئو را در اختیار بگیرید. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توانیم به امکان قطع کردن تصاویر، ادغام، فیلتر‌ها و افکت‌ها، کنترل سرعت، تغییر فرمت ویدئو و هم‌چنین امکان اصلاح صوت اشاره کرد. با استفاده از InShot می‌توانید به‌راحتی ویدئو‌های خود را بعد از ویرایش، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


چهار برنامه‌ موبایلی‌ برای ویرایش فایل‌های تصویری و بهبود کیفیت آن‌هاVivaVideo

اپلیکیشن VivaVideo شامل همه امکانات پایه مورد انتظار از یک ویرایشگر ویدئو در موبایل می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر استایل، رنگ، لایه‌بندی، محو کردن و افزودن المان‌های گرافیکی مثل تصویر، استیکر و نوشته اشاره کرد. امکان بهبود کیفیت صدای فایل‌ها هم در کنار قابلیت افزایش کیفیت ویدئو‌ها درون این برنامه در نظر گرفته شده است. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به ویژگی ساخت اسلایدشو و کلاژ اشاره کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->