پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

صالحی: برای معاینه مجدد به ایتالیا می‌روم| سعید معروف واقعا در حق ما برادری کرده است

  • کد خبر: ۹۷۰۴۸
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
صالحی: برای معاینه مجدد به ایتالیا می‌روم| سعید معروف واقعا در حق ما برادری کرده است


ستاره والیبال ایران شانه جراحی شده خود را ده روز دیگر به آب درمانی و فیزیوتراپی می‌سپارد.
میثم صالحی آبشارزن شماره یک تیم ملی ایران که شانه اش را نزد پروفسور پرچیلینی پزشک بلندآوازه ایتالیایی جراحی کرده بود، می‌گوید: استراحت ناحیه عمل شده ده روز دیگر به پایان می‌رسد و قرار است بعد از فیزیوتراپی دو، سه هفته دیگر به ایتالیا بروم و مورد معاینه پروفسور پرچیلینی قرار گیرم تا در نهایت نظر ایشان را اعمال کنم.
صالحی درباره دوران نقاهت و اینکه چه کسانی جویای احوالاتش بودند، گفت: باشگاه اولشتین لهستان مرتب با من در تماس هستند و واقعا دمشان گرم که ورزشکار تیم شان را رها نکرده اند. البته آقای داورزنی و مصطفی کارخانه نیز با من گفتگو کرده اند و سرمربی تیم ملی بهروز عطایی هم به طور مداوم احوال مرا می‌پرسد. توصیه آقا بهروز این است که تا بهبودی کامل به فکر بازی و تمرین نباشم. ضمن اینکه با سعید معروف هم در تماس هستم و وی گاهی تا یک ساعت تلفنی با من صحبت می‌کند و مراحل بهبودی را به خوبی توضیح می‌دهد و تاکید می‌کند که مراقب خودم باشم. معروف واقعا در حق ما برادری کرده است.
آبشارزن قدرتی تیم ملی که به طور مرتب مسابقات لیگ را تماشا می‌کند در پاسخ به پرسش که اگر به تیم ملی و لیگ ملت‌ها نرسد، کدام بازیکن را به عنوان جایگزین خود پسندیده، می‌گوید: هنوز معلوم نیست که کارم به تیم ملی به کجا می‌رسد، اما بازی پوریا حسین خانزاده در تیم هراز را بسیار پسندیده ام. او واقعا آینده پست دریافت کننده قدرتی تیم ملی خواهد بود.
صالحی در پایان می‌گوید: برای مداوا و سفر به ایتالیا ناچار هستم که با هزینه شخصی اقدام کنم و انتظار دارم که فدراسیون والیبال نه تنها به من بلکه به بازیکنان مصدوم دیگر مثل علی اصغر مجرد، جواد کریمی هم حمایت کنند. من با باشگاه اولشتین قراردادم را فسخ کردم و دیگر روی کمک آن‌ها حساب نمی‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->