شهر اصفهان در امنیت و آرامش است+فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
سرخط خبرها

رئیس جمهور در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر: باید با تحریم و تحریف مبارزه کرد

  • کد خبر: ۹۷۰۹۲
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
رئیس جمهور در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر: باید با تحریم و تحریف مبارزه کرد
رئیس جمهور با تأکید بر دعوت و تبیین خوبی‌ها و نهی از زشتی‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی درمقابل صحنه سازی، شایعه پراکنی و فضاسازی‌های تحریف آمیز بیان کرد: امروز دشمن به دنبال ادامه تحریم با تحریف است. در مقابل تحریف و برای غلبه بر آن باید تبیین درست انجام شود و در این راستا شورای هماهنگی از جایگاه حساس و مهمی برخوردار است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با گرامیداشت یاد امام (ره) بزرگوار و شهدای عالی قدر انقلاب اسلامی، بیان کرد: جریان تحریف و شایعه ساز با فضاسازی‌های کاذب به دنبال ایجاد انحراف در مسیر اصلاح و تحول است. شرط موفقیت در این میدان صلابت، ایستادگی و حرکت براساس برنامه ریزی دقیق و آگاهانه است.

رئیس جمهور بر ضروت ایجاد تحول در همه دستگاه‌ها و نهاد‌های کشور از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز تحول در همه دستگاه‌ها یک نیاز ضروری است.
رئیسی افزود: مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه‌های کشور، ایجاد تحول و تلاش برای تبیین دستاورد‌ها در راستای نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت حرکت در مسیر نورانی خط امام (ره) بیان کرد: بهترین تبیین کننده خط امام (ره)، رهبری عزیز هستند. خط امام (ره)، نجات بخش کشور است و هر جا به این خط نورانی و شاخص‌ها توجه شده، آنجا حوزه موفقیت ما بوده است.

رئیسی با بیان اینکه مراسم دهه فجر و ۲۲ بهمن درحقیقت بازخوانی جریان انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مردم می‌خواهند نهاد‌های برخاسته از اراده آن‌ها در دولت و مجلس، عقب ماندگی‌ها را جبران کنند. ناترازی با شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی، مردم را رنج می‌دهد و انتظار دارند همه دستگاه و نهاد‌ها در تراز انقلاب اسلامی در مسیر رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم، گفت: دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد یأس و ناامیدی انجام می‌دهند و در این راستا بیان اقدامات انجام شده و طرح‌هایی که برای اجرا وجود دارد، می‌تواند موجب افزایش امید در مردم باشد.

وی افزود: امروز هر حرکتی در جهت امیدآفرینی در مردم، حرکت در جهت راهبرد جمهوری اسلامی ایران است و هر حرکتی در جهت ایجاد یأس و ناامیدی، حرکت در جهت راهبرد دشمن می‌باشد.

رئیسی بر اهمیت مردمی کردن مناسبت‌های دینی و ملی به ویژه ایام دهه فجر تأکید کرد و گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران، آن است که مبتنی بر اراده و رأی مردم شکل گرفته است و حرکت می‌کند و مردم در همه امور محوریت دارند. ۲۲بهمن جلوه امید در مردم و قله و جلوه تحول است که باید تداوم یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->