حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

خانه بسکتبال نیشابور اولین صعود‌کننده به مرحله نهایی

  • کد خبر: ۹۷۱۰۳
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
خانه بسکتبال نیشابور اولین صعود‌کننده به مرحله نهایی
مرحله گروهی لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان به ایستگاه آخر رسید.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ یکی از ۳ نماینده خراسان رضوی موفق شد به‌عنوان اولین تیم به مرحله نهایی لیگ دسته‌یک بسکتبال بانوان صعود کند.
دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته‌یک بسکتبال در گروه «الف» رقابت‌ها، به میزبانی نیشابور برگزار شد و تیم خانه بسکتبال نیشابور بانوان صعود کرد. تیم مولتی‌کافه مشهد در گروه دوم نیز این شانس را دارد تا در مسابقات پایان هفته بتواند صعودش را مسجل کند.

تغییرات در گروه «الف»

مسابقات این گروه با چند روز تأخیر برگزار شد و میزبان هم تغییر کرد. فدراسیون درباره این تغییرات اعلام کرد که طبق اعلام دپارتمان مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال، بر اساس مذاکرات به‌عمل‌آمده با تیم‌های حاضر در گروه «الف» لیگ دسته‌یک بانوان، میزبان و زمان برگزاری این رقابت‌ها تغییر پیدا کرده است.
به‌این‌ترتیب میزبانی از تیم صنایع دستی بندرانزلی به تیم خانه بسکتبال نیشابور رسید و مسابقات به‌جای ۳۰‌دی و یکم بهمن، به روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۳‌و‌۴‌بهمن منتقل شد.

نیشابور تنها تیم بدون‌باخت لیگ

تیم خانه بسکتبال نیشابور در گروه «الف» با تیم‌های هایپر‌گیلان، صنایع دستی راستکردار بندرانزلی و زربام پارت خراسان شمالی هم‌گروه بود و پیش‌از‌این در ۲ مرحله دیگر به‌مصاف این تیم‌ها رفته بود. در این مرحله خانه بسکتبال نیشابور در بازی نخست خود در دور برگشت، حریف صنایع دستی بندرانزلی بود که این تیم را ۷۹‌بر‌۴۲ شکست داد. در دومین بازی و آخرین روز از مسابقات این گروه که در نیشابور برگزار می‌شد، نماینده خراسان رضوی به‌مصاف زربام‌پارت خراسان شمالی رفت و این تیم را ۹۴‌بر‌۳۹ شکست داد. به‌این‌ترتیب نماینده خراسان رضوی موفق شد به عنوان اولین تیم به مرحله بعدی لیگ دسته‌یک صعود کند.

آن‌ها در‌مجموع ۶ بازی دور رفت‌و‌برگشت، ۵۶۴‌امتیاز کسب کرده که با میانگین ۹۴ امتیاز در هر بازی آمار قابل قبولی از پرتاب‌های موفق را ثبت کردند. همچنین تیم نیشابور تنها‌تیم بدون باخت در مرحله گروهی است و توانسته است با اقتدار و بدون شکست برای رقبای خود خط‌و‌نشان بکشد. تیم خانه بسکتبال نیشابور، سال ۹۹ در بهمن رقابت در لیگ دسته‌۲ را آغاز کرد و در‌نهایت فروردین ۱۴۰۰ توانست به لیگ‌یک صعود کند. حالا این تیم در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد.

فرصت صعود برای مولتی‌کافه

مرحله گروهی لیگ‌یک بسکتبال بانوان در ۴‌گروه پیگیری می‌شود. برترین‌های هر گروه به مرحله بعدی صعود می‌کنند و در‌نهایت قهرمان و نایب‌قهرمان جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد. خراسان رضوی در فصل‌۱۴۰۰، ۳‌نماینده در لیگ دسته‌یک دارد؛ خانه بسکتبال نیشابور که با بهترین نتایج فصل قبل از لیگ دسته‌۲ صعود کرده است، به‌همراه ۲ تیم مشهدی ژاویز و مولتی‌کافه. ژاویز و مولتی‌کافه سال قبل تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند و حتی این امتیاز را داشتند که در لیگ برتر امسال نیز حاضر شوند؛ اما ترجیح دادند به لیگ‌یک بازگردند.

۲ تیم مشهدی هم‌گروه هستند و باید پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم بهمن به‌مصاف حریفان بروند. مولتی‌کافه در مشهد میزبان گروه ۲ است. مولتی‌کافه و ژاویز مشهد روز پنجشنبه شهرآورد مشهدی را برگزار خواهند کرد و در روز جمعه نیز ابتدا مولتی‌کافه به‌مصاف نارسینا می‌رود و سپس ژاویز برابر فدایی تهران صف‌آرایی خواهد کرد. شرایط در جدول گروه دوم کمی سخت‌تر و پیچیده‌تر است.

هم‌اکنون مولتی‌کافه و نارسینا هرکدام ۳ پیروزی و یک شکست دارند و هم‌امتیاز هستند. فدایی تهران نیز ۲ پیروزی و ۲ شکست دارد. ژاویز مشهد تا‌به‌الان ۴ بازی خود را به حریفان واگذار کرده است و شانسی برای صعود ندارد؛ اما مولتی‌کافه دیدار‌های حساسی پیش‌روی خود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->