نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کرونا؛ حریف اول ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی قطر!

  • کد خبر: ۹۷۱۰۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کرونا؛ حریف اول ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی قطر!
تازه‌ترین وضعیت بازی حساس تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی که تحت‌تأثیر کووید ۱۹ قرار گرفته است را می توانید در این مطلب بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وضعیت اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار حساس با عراق در مقدماتی جام‌جهانی، به‌قدری پیچیده شده است که به نظر می‌رسد خود اسکوچیچ هم تا قبل از سوت شروع این مسابقه ترکیب اصلی تیمش را نشناسد. بعد از آنکه دوشنبه شب به‌صورت رسمی اعلام شد سردار آزمون، احمد نوراللهی و احسان حاج‌صفی با تست مثبت مواجه شده‌اند و این بازی را از دست داده‌اند، دیروز صبح نیز چهارمین نفر از بازیکنان حاضر در اردو به کرونا مبتلا شد. مجید حسینی که خیلی‌ها منتظر حضور او در این بازی به‌عنوان یکی از ۲ بازیکن خط‌دفاعی کشورمان بودند، بعد از مثبت‌شدن تستش، از فهرست بازی با عراق خط خورد.

در کنار همه این مسائل، حضور لژیونر‌ها هم با مشکلات فراوانی مواجه شده است. اللهیار صیادمنش که یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود، به‌دلیل اینکه در فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی می‌خواهد به تیمی دیگر برود، باشگاه جدیدش (هال‌سیتی انگلیس) پاسپورتش را در اختیار گرفته است و نمی‌تواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد. مهدی طارمی نیز تا لحظه تنظیم این گزارش (ساعت‌۱۸ روز سه‌شنبه) هنوز به ایران نرسیده و در شهر‌های ترکیه منتظر عادی‌شدن شرایط آب‌و‌هوایی است تا بتواند خودش را به اردوی تیم ملی برساند. البته بقیه لژیونر‌های کشورمان هم در گروه‌های دوسه‌نفره و به‌سختی خودشان را به تهران رسانده‌اند.

رفیعی، کامیابی‌نیا و آقاسی به اردو رفتند

بعد از اتفاقات به‌وجود آمده، کادرفنی از بازیکنان ذخیره‌ای که برای این اردو معرفی کرده بود، دعوت کرد تا به جمع ملی‌پوشان اضافه شوند. سروش رفیعی جایگزین احسان حاج‌صفی شد و کمال کامیابی‌نیا نیز همان روز اول به‌عنوان جانشین احمد نوراللهی به پک رفت. دیروز و با نتیجه تست مثبت حسینی، کادر فنی تیم ملی عارف آقاسی، مدافع استقلالی‌ها، را فراخواند تا در کنار دیگربازیکنان تمرین کند.

غیبت ۳ بازیکن مشکوک عراق مقابل ایران

یک رسانه عراقی نوشت که ۳ بازیکن تیم ملی این کشور که مشکوک به ابتلای کرونا هستند، مقابل ایران به میدان نمی‌روند. خبرگزاری «شفق‌نیوز» که پیش‌از‌این مدعی شده بود ای‌اف‌سی از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده است تست مجددی از بازیکنان و مربیان تیم ملی عراق گرفته شود، ادعا کرد که فدراسیون ایران، اجازه گرفته‌شدن تست دوباره‌ای از ۳ مبتلای تیم عراق به ویروس کرونا را صادر نکرده و همین باعث ایجاد تنش در اردوی عراقی‌ها شده است.

شفق‌نیوز نوشت که با امتناع فدراسیون فوتبال ایران بابت انجام تست مجدد از اعضای تیم ملی عراق، ۳ بازیکن این تیم یعنی امجد عطوان، یاسر قاسم و مناف یونس در دیدار با ایران غایب خواهند بود. این در‌حالی است که پیش‌از‌این تست کرونای یاسر قاسم و مناف یونس در یکی از آزمایشگاه‌های معتبر تهران منفی شده بود. این خبرگزاری همچنین گفت‌وگویی با مهدی الکرخی، رئیس کانون هواداران عراق، منتشر کرده است که الکرخی از غیبت هواداران این کشور در دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق خبر داد. این در‌حالی است که فدراسیون فوتبال ایران، هنوز سازوکار فروش بلیت بازی ۲ تیم را اعلام نکرده است.

احتمال برگزاری ایران-عراق، بدون تماشاگر!

احتمال دارد دیدار ایران و عراق به‌خاطر شرایط ویژه کرونایی بدون حضور تماشاگر برگزار شود. با اینکه پیش‌از‌این مجوز‌های لازم برای برگزاری دیدار ایران و عراق با حضور ۱۰‌هزار نفر تماشاگر صادر شده بود، اما حالا شیوع گسترده ویروس اُ‌میکرون سبب شده است تا برگزاری این مسابقه بدون تماشاگر دوباره در دستور‌کار قرار بگیرد.

حسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور در‌این باره گفته است: با توجه به گزارش‌های دریافتی نسبت به افزایش شش‌برابری بیماران سرپایی در کشور نسبت به هفته گذشته و با عنایت به اینکه هر‌گونه تجمعات فرهنگی و ورزشی احتمال افزایش شیوع جدید سویه اُمیکرون را به‌دنبال دارد، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا به همه دست‌اندرکاران و مسئولان حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اصناف و بازار توصیه می‌کند به‌شدت از هرگونه اجتماع پرهیز شود و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی افزایش یابد.

او ادامه داد: تست کرونای تعداد درخورتوجهی از بازیکنان باشگاه‌های بزرگ کشورمان و همچنین همراهان تیم ملی عراق مثبت اعلام شده است که جای نگرانی دارد و برای همین از عزیزان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتظار داریم که به رعایت صددرصدی دستورالعمل‌های بهداشتی در مسابقه پیش‌روی تیم ملی توجه کنند. سپهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش به‌وضوح گفت: ممکن است مسابقه پیش‌روی تیم ملی بدون حضور تماشاگران یا با ظرفیت خیلی محدود برگزار شود. مدیریت درست کرونا برای پیشگیری از پیک ششم نیازمند مساعدت، همراهی و همکاری همه بخش‌های کشور به‌ویژه اماکن پر‌تردد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->