وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک
سرخط خبرها

گعلی پور:بازی با سایپا برای ما تعیین کننده است| رحیمی پناه و احتمالا سال افزون بازی نخواهند کرد

  • کد خبر: ۹۷۱۱۹
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
گعلی پور:بازی با سایپا برای ما تعیین کننده است| رحیمی پناه و احتمالا سال افزون بازی نخواهند کرد
تیم والیبال هورسان رامسر امروز در غیاب چند بازیکن خود به مصاف سایپا خواهد رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هورسان رامسر بعد از یکی دو باخت خانگی و بیرون از خانه و در شرایطی که یکی دو بازبکن اصلی خود را هم شاید امروز نداشته باشد، به جدال حساس با سایپا می‌رود. دیداری که برای هر دو تیم همسایه در جدول، این برد می‌تواند ضامن بقا محسوب شود.
بهرام گلعلی پور مدیرعامل هورسان در خصوص آخرین وضعیت تیم و مشکلات سرماخوردگی و مشکوک به کرونایی بودن آنان گفت: ما از بعد بازی با پاس دچار این مشکل شدیم و گویا چند بازیکن آن‌ها سرما خورده بودند. سفر‌ها هم مزید بر علت شد و در سفر به سیرجان بخاطر یخ بندان به مشکل خوردیم و پزشک گفت این بازیکنان سرما خورده اند، اما تست کرونای بازیکنان منفی بود و ما هم این را به فدراسیون اعلام کردیم که با وجود تست منفی بازیکنان ما از نظر جسمانی نمی‌توانند در بازی حاضر شوند. ما در بازی مقابل شهداب یزد کاملا به مشکل خوردیم.
او در ادامه گفت: ما امروز بطور قطع ناصر رحیمی پناه را نخواهیم داشت و احتمال حضور فرهاد سال افزون نیز بستگی به نظر پزشک خواهد داشت.
مدیر عامل باشگاه هورسان در خصوص امیدواری اش، از ماندن تیم در لیگ برتر هم گفت: بازی با سایپا یکی از چند فینال ما خواهد بود و با توجه به در پیش داشتن چند میزبانی، امیدواریم که به هدفمان برسیم. بازی با سایپا برای ما تعیین کننده است.
او در مورد ممنوعیت دوباره تماشاگران نیز گفت: خیلی چشم به حمایت تماشاگران داشته ایم که نشد و متاسفانه از این امتیاز بزرگ محروم شده ایم.
او در پایان گفت: ما اعتقاد به بازی‌ها به صورت رفت و برگشت داشتیم و پیشنهاد کردیم دو تیمی که از یک استان هستند بازی‌های شان پشت سر هم باشد اگر اینطور می‌شد، در وقت صرفه جویی می‌شد، هزینه و خستگی تیم‌ها هم کمتر می‌شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->