معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آیا God of war پی‌سی می‌خواهد گیمر‌ها را به خرید پلی استیشن ۵ ترغیب کند؟

  • کد خبر: ۹۷۲۴۰
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
آیا God of war پی‌سی می‌خواهد گیمر‌ها را به خرید پلی استیشن ۵ ترغیب کند؟
بازی «خدای جنگ» God of War، یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های پلی‌استیشن، به تازگی برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و بسیاری از رکوردهای استیم را شکسته است. به نظر می‌رسد عملکرد فوق‌العاده بازی روی پی‌سی گیمرها را هیجان‌زده کرده است.

شهرآرانیوز - هرچند بازی‌های دیگری مثل Horizon Zero Dawn در هفته اول انتشارشان برای پی‌سی فروش خوبی داشته‌اند، اما God of War تنها بازی‌ای است که در هفته دوم انتشار هم در صدر قرار گرفته است. پس با عملکرد خوب بازی و رضایت گیمر‌ها به نظر می‌رسد که آن‌ها وادار به خرید کنسول پلی استیشن هم بشوند.

نکته دیگر این است که مشکلات بازی‌های قبلی که برای پی‌سی منتشر شدند تا حد زیادی بر میزان استقبال آن‌ها تأثیر گذاشت. اما درباره God of War داستان بسیار متفاوت است. گیمر‌ها آن‌قدر از بازی راضی هستند که می‌خواهند انحصاری‌های دیگر سونی را هم تجربه کنند.

یکی از گیمرها در واکنش به God of War پی‌سی در توئیتر نوشته است:

لعنت به این بازی، قیمت God Of War روی استیم فقط ۴۹.۹۹ دلار است اما این قیمت واقعی بازی نیست. برای من این بازی بیش از ۶۰۰ دلار هزینه خواهد داشت، چون من وقعا مجبورم یک پلی استیشن ۵ بخرم تا God of War Ragnarok را تجربه کنم.

خیلی از کسانی که الان دارند روی پی‌سی God Of War را بازی می‌کنند چنین چیزی گفته‌اند. به نظر می‌رسد استراتژی سونی برای آوردن برخی از انحصاری‌های قدیمی پلی‌استیشن به پی‌سی، حداقل تا الان به خوبی کار کرده است.

واقعیت این است که بازی‌هایی که برای رایانه‌های شخصی پورت شده‌اند هم گیمر‌ها را به خرید PS۵ ترغیب می‌کنند و هم برای سونی سود زیادی می‌آورند.

حالا طرفداران خواهان پورت‌شدن Bloodborne برای رایانه‌های شخصی هستند، چیزی که مدت‌هاست شایعه‌اش شنیده می‌شود. اگر سونی این بازی را نزدیک عرضه یک دنباله منتشر کرد، اصلا نباید تعجب کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->