خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم پادشاه عربستان راهی بیمارستان شد پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا رئیسی مورد استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت ایران و پاکستان در پایان سفر رئیس‌جمهور، بیانیه مشترک صادر کردند واکنش بورل به درخواست اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران استاندار خراسان رضوی : شاهد حمایت و پشتیبانی مردم از «طرح نور» هستیم سلاجقه: کشور‌های حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌‌آبی را در ۲۰ کشور با دانش ایرانی اجرایی می‌کنیم بهادری جهرمی: نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود وحیدی: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است حسینی: برای تعامل سازنده با مجلس دوازدهم آماده ایم وزیر ارتباطات: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود آیت‌الله علم‌الهدی: جامعة‌المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است | علمای شیعه هندوستان، مهمان دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی از پنجه عقاب تا وعده صادق تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون‌خ» | «موزه ملی ایران» تفاوتی با «لوور» ندارد وزیر آموزش‌وپرورش: هزار هنرستان در ۵ سال آینده ساخته می‌شود خزعلی: در زمینه حجاب به‌دنبال فرهنگ‌سازی هستیم جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
سرخط خبرها

هم امیدزایی، هم مشکل زدایی | نگاهی به پانزدهمین سفر استانی رئیس جمهور

  • کد خبر: ۹۷۳۵۷
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
هم امیدزایی، هم مشکل زدایی | نگاهی به پانزدهمین سفر استانی رئیس جمهور
رئیس دولت سیزدهم در پانزدهمین سفر استانی خود به گیلان رفت. سیدابراهیم رئیسی را در این سفر، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و تعدادی از وزرا همراهی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس جمهور در بدو ورود هنگام حضور در گلزار شهدای رشت و مزار سردار جنگل، با گرامیداشت رشادت‌ها و مبارزات مجاهدانه میرزاکوچک خان در مقابل استبداد داخلی و استعمار خارجی گفت: باید رشادت، مبارزات و مجاهدت‌های شخصیت‌هایی مانند میرزا کوچک خان جنگلی به نسل جوان و آینده به خوبی شناسانده شود.

وی با بیان اینکه گیلان استان بسیار پر ظرفیتی است، افزود: ظرفیت اقتصاد دریا و ظرفیت اقتصاد گردشگری و... و ظرفیت‌های بسیاری که در استان وجود دارد، می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله بیکاری را رفع کند.

بازدید سرزده از کارخانه پوشش

رئیسی بلافاصله راهی شرکت صنایع پوشش ایران شد و از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کردو در جریان روند رفع مشکلات و راه اندازی این کارخانه قرار گرفت.

وی از پیشرفت چشمگیر عملیات نوسازی و راه اندازی این واحد تولیدی به عنوان نمادی از همت و پشتکار دست اندرکاران برای احیا و رونق تولید یاد کرده و از تلاش‌ها در این زمینه قدردانی کرد.

همچنین رئیس جمهور از مرکز کنترل ترافیک دریایی بندر کاسپین، پروژه احداث خط آهن قزوین- رشت- انزلی، رودخانه زرجوب و گوهر رود و از مناطق حاشیه نشین رشت بازدید کرد و دستوراتی به مسئولان ذی ربط برای حل مشکلات داد.

تحلیل نمایندگان از سفر‌های استانی

همایون سامه یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس، با اشاره به سفر‌های استانی رئیس جمهور به «فارس» گفت: سفر‌های استانی رئیس جمهور باعث آشنایی دقیق‌تر و بیشتر با مشکلات مردم شده و این آشنایی دقیق موجب می‌شود دولت بتواند تصمیمات دقیق تری برای حل مشکلات مردم اتخاذ کند.

وی افزود: از سوی دیگر، سفر‌های استانی رئیس جمهور موجب امیدواری در میان مردم می‌شود که البته باید مراقب باشیم با اجرایی شدن بموقع تصمیمات اتخاذشده در سفر‌های استانی این امید به یأس مبدل نشود.

این نماینده مجلس بیان کرد: مردم پس از اتمام هر سفر استانی منتظر ند تغییری اتفاق بیفتد؛ لذا دولت پس از انجام این سفر‌ها باید یک تقویم زمانی مشخص را برای اجرای تصمیمات و عمل به وعده‌های بیان شده اعلام کند تا مردم از همان روز اول منتظر نمانند.

همچنین نماینده لاهیجان به «ایرنا» گفت: سفر‌هایی که رئیس جمهور از ابتدای دولت سیزدهم آغاز کردند، روحیه امید را به مردم بازگردانده و رابطه بین مردم و دولت را اصلاح کرده است.

رسول فرخی میکال افزود: این سفر‌ها بسیار ارزشمند است؛ زیرا در این شرایط سخت، رئیس جمهور در کنار مردم است و مشکلات آن‌ها را می‌بیند و همین برای مردم دلگرم کننده است.

این نماینده مجلس یازدهم به منظور کارآمدتر شدن سفر‌های رئیس جمهور پیشنهاد کرد گروه‌های متخصص پیش از سفر رئیس جمهور به استان مربوط بروند و مشکلات را ارزیابی کنند. همچنین گروه‌هایی نیز تشکیل شود که مصوبات انجام شده را پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->