نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیروز قربانی: سبک کار اسکوچیچ به تیم ملی نشسته است

  • کد خبر: ۹۷۳۷۳
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
پیروز قربانی: سبک کار اسکوچیچ به تیم ملی نشسته است
صحبت‌ها و دفاع پیروز قربانی از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را در این مطلب می خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاپیتان و مربی سابق استقلال، عملکرد دراگان اسکوچیچ را عالی توصیف کرد. پیروز قربانی دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس درباره صعود تیم ملی به جام‌جهانی قطر گفت: نمی‌دانم چه اصراری به تعویض اسکوچیچ است. سبک کار او در تیم ملی نشسته است و این مربی باید به کار‌ش ادامه بدهد.

نباید با حرف‌هایمان کیفیت بازیکنان را پایین بیاوریم

پیروز قربانی درباره پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی عراق اظهار کرد: تیم ملی بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و در بعضی از دقایق هم واقعا عالی کار کرد. دروازه‌بان تیم عراق باعث شد که نتیجه ۱ بر ۰ شود. به اعتقاد من نتیجه باید دست‌کم با ۴ گل برای تیم ما رقم می‌خورد. در کل بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند و صعود کردند. به آن‌ها خسته‌نباشید می‌گویم.

کارشناس فوتبال درباره اینکه سریع‌ترین صعود به جام‌جهانی را تجربه کردیم و آیا این اتفاق به‌خاطر شرایط گروه بود، عنوان کرد: نباید با این حرف‌ها که شرایط گروه این‌طور بود و...، کیفیت بازیکنان و کادرفنی را زیر‌سؤال ببریم. الان بهترین نسل بازیکنان فوتبال کشور دور هم جمع شده‌اند و لیاقتشان هم بیشتر از این است. آن‌ها آن‌قدر خوب کار کردند که توانستند نتایج خوبی بگیرند و این صعود را رقم بزنند.

با پخش سرود و گفتن غیرت ایرانی هیچ اتفاقی نمی‌افتد

وی درباره اینکه آیا تیم کشورمان می‌تواند این‌بار در جام‌جهانی از گروه خودش صعود کند و بیشتر از ۳ بازی انجام بدهد، گفت: همه این مسائل بستگی به تدارکی که برای تیم ملی می‌بینند، دارد. بازیکنان ما نشان دادند کیفیت جهانی دارند و می‌توانند نتایج خیلی خوبی بگیرند؛ اما تدارکی که برای آن‌ها دیده می‌شود، خیلی مهم است. از الان باید به فکر جام‌جهانی باشیم.

باید بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب و با کیفیت دنیا برگزار کنیم. اگر بخواهیم فقط سرود پخش کنیم و بگوییم غیرت ایرانی، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. تمام بازیکنان دنیا روی تیم‌هایشان غیرت دارند. دوره این حرف‌ها گذشته است. الان باید به فکر تدارک خوب باشیم. دیروز دیدم افراد بسیاری سنگ فوتبال را به سینه می‌زنند. من برای تمام رشته‌های دیگر احترام قائلم، اما همین افراد اگر فردا یک رشته که شاید تمام اعضای آن تیم بیست‌سی‌نفر باشند، یک مدال بیاورد، همان را چوب می‌کنند و بر سر فوتبال می‌کوبند.

من بودم، وزارتخانه فوتبال تشکیل می‌دادم

قربانی گفت: فوتبال را نباید با هیچ رشته دیگری مقایسه کرد. اگر دست من بود، وزارتخانه فوتبال تشکیل می‌دادم؛ چون فوتبال گستردگی زیادی دارد. در فوتبال خرج و هزینه‌ای که می‌کنید، مهم است. ما هیچ هزینه‌ای نمی‌کنیم. بهترین نسل فوتبال ایران دور هم جمع شده و اگر تدارک خوبی برایش دیده شود، می‌تواند در جام‌جهانی هم نتیجه خوبی بگیرد و موفق باشد.

مدافع اسبق تیم‌ملی درباره اینکه آیا تیم ملی برای نتیجه گیری بهتر در جام‌جهانی نیاز به اعمال تغییر در کادر فنی دارد، اظهار کرد: اسکوچیچ خودش را نشان داده است و نمی‌دانم چه اصراری به تعویضش است. تیم‌های دیگر با مربیان اسم‌و‌رسم‌داری که دارند، به مشکل خوردند؛ اما تیم ما به‌خوبی نتیجه گرفت. او پتانسیل خوبی دارد و باید کار را با خودش ادامه بدهند. سبک کار اسکوچیچ به تیم ملی نشسته است و می‌تواند در جام‌جهانی هم با این تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

حضور بانوان، به سالم سازی ورزشگاه‌ها کمک می‌کند

قربانی درباره حضور تماشاگران در بازی تیم ملی و همچنین حضور پرشور بانوان، گفت: واقعا لذت بردم که هواداران در ورزشگاه بودند و همه در کنار هم تیم ملی را تشویق کردند. حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود و امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. ۵۰‌درصد جامعه ما بانوان هستند و نباید آن‌ها را از حق حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد؛ ضمن اینکه حضور بانوان به سالم‌سازی فضای استادیوم‌ها هم خیلی کمک می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->