جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

درباره پویانمایی ایرانی «پهلوانان» و استقبال کاربران IMDB از آن

  • کد خبر: ۹۷۸۴۹
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
درباره پویانمایی ایرانی «پهلوانان» و استقبال کاربران IMDB از آن
با انتشار خبر تولید ادامه سریال «پهلوانان»، کاربران طی حرکتی خودجوش امتیاز این پویانمایی را در سایت IMDB از فرش به عرش رسانده اند.

الهام حبشی | شهرآرانیوز - پوریای، ولی نامی آشنا برای جوانان ایران زمین است. آن‌هایی که در دهه ۷۰ و ۸۰ متولد شده اند، خاطرات بسیاری با این پویانمایی دارند. پهلوانی با گیس و محاسن سپید و صدایی متین و به یادماندنی که از مرحوم بیژن علی محمدی به یادگار باقی مانده است. چند روز پیش خبری مبنی بر تولید ادامه پویانمایی پهلوانان و پخش آن در نوروز ۱۴۰۱ منتشر شد.

خبری خوشایند که نوید تازه شدن ایام شیرین کودکی قشری وسیع را به همراه داشت. آن‌هایی که با ۵۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای این پویانمایی زندگی کرده اند و حالا با انتشار خبر تولید ادامه این سریال، طی حرکتی خودجوش امتیاز این پویانمایی را در سایت IMDB از فرش به عرش رسانده اند.

مراجعه ایرانیان به سایت IMDB از روز یکشنبه آغاز شد و با دهان به دهان گشتن ماجرای بالا بردن امتیاز IMDB این پویانمایی، کم کم جماعت بسیاری روانه این سایت جهانی شدند. اینستاگرام و توییتر آمار لحظه به لحظه امتیاز این پویانمایی را گزارش می‌دادند و خبر به سرعت به گوش همگان می‌رسید. همین شد که پویانمایی قهرمانان یا همان پهلوان پوریای، ولی که با یک «یا علی» حریفان خود را ناک اوت می‌کرد، تنها در طی ۲۴ ساعت ۴۲ هزار رای گرفت. رای‌هایی که در کمال ناباوری تک تک قسمت‌های این پویانمایی را به بالای عدد ۹ کشیده و مجموع امتیاز آن را به عددی شناور در میان ۹.۹ و ۱۰ رساندند.

این یعنی در همین لحظه‌ای که نگارنده مشغول نوشتن این ماجراست، پویانمایی پهلوانان دو سریال مشهور بازی تاج و تخت و برکینگ بد را پشت سر گذاشته و از انیمه‌های معروف اتک آن تایتان و کیمیاگر تمام فلزی، گوی سبقت را ربوده است، البته با توجه به تعداد آرا هنوز راه زیادی تا دیده شدن این پویانمایی باقی مانده است؛ با این حال کاربران زیادی با دست مایه قرار دادن این ماجرا در توییتر و اینستاگرام به طنازی پرداخته اند. کاربری گفته بود: «بالاخره به قدرت کارما پی بردید؟ حالا خارجی‌ها باید در به در دنبال زیرنویس هماهنگ انگلیسی بگردند.» دیگری نوشته بود: «هرگز با یک ایرانی کل کل نکنید.»

پیجی اینستاگرامی متنی بامزه را انتشار داده بود که شرکت نتفلیکس دنبال خرید امتیاز پویانمایی پهلوانان از استودیو صبا است. منتقد دیگری، نوید بالاتر رفتن محبوبیت اسکندر، از جوکر و تانوس را داده بود. حالا اینکه پهلوانان تا چه زمانی می‌تواند رتبه‌ای که یک شبه صاحب شده است را حفظ کند، اهمیت چندانی ندارد؛ اما پیشنهاد این است که اگر کنجکاو دیدن این پویانمایی هستید، سری به سایت رسمی پهلوانان زده و قسمت‌های قبلی آن را با کیفیت بالا تماشا کنید؛ و برای برگشت ادامه این سریال پس از ۱۵ سال خودتان را آماده کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->