جلوه: هنوز ناامید نیستیم|همه پاس را تیم شگفتی ساز لیگ والیبال می‌دانند

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا جلوه سرعتی‌زن تیم والیبال پاس گرگان در مورد شکست سه بر صفر تیمش مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال گفت: همه پاس را تیم شگفتی ساز لیگ می‌دانستند و انتظاراتی زیادی از این تیم داشتند، ولی باید درنظر داشت که سپاهان بهترین تیم ایران است.
او ادامه داد: در این دیدار علاوه بر این که باید توانایی‌های خودمان را نشان می‌دادیم باید تلاش می‌کردیم تا سیستم بازی تیم سپاهان را از کار بیندازیم. در لیگ خیلی از تیم‌ها موفق نشدند چنین کاری انجام دهند.
جلوه گفت: هنوز نا امید نیستیم و یک دیدار دیگر پیش روی ماست. همه بازیکنان مثل ۲۶ بازی مرحله گروهی خواهند جنگید. ۱۰۰ درصد امیدواریم که بتوانیم مجدداً شگفتی‌ساز شویم. اگر امیدوار نبودیم اصلاً در پلی‌آف شرکت نمی‌کردیم. در بازی دوم فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم.
وی در پایان تصریح کرد: پاس گرگان با حضور در مرحله پلی آف، نتیجه بسیار خوبی گرفته، ولی ما برای آرزو‌های خود سقف نگذاشتیم. هر نتیجه‌ای که بگیریم چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. خیلی از بازیکنان ما سرباز هستند همه مسئولین و کادر فنی، کمک‌های زیادی به ما کردند تا به پلی‌آف برسیم.