داوری: به دنبال شایسته سالاری هستیم/کمیسیون ها و سازمان لیگ را تشکیل خواهیم داد

گروه ورزش/شهرآرانیوز، جواد داوری کاندیدای انتخابات فدراسیون بسکتبال در ابتدای مجمع توضیح داد: بنده از بازیکنان نسل طلایی بسکتبال هستم و خدا را شاکر هستم. بنده کاملا به بزرگی رشته بسکتبال واقف هستم. معتقد هستم وقتی کرسی ریاست را کسب می‌کنید باید برنامه‌ریزی خود را با توجه به شرایط موجود انجام دهید.
او گفت: شایسته سالاری یکی از اصلی‌ترین مشکلات چند سال اخیر بسکتبال بود و نبود برنامه بسکتبال را اذیت می‌کرد. طی چند سال گذشته ضعف روابط بین‌الملل نیز در بحث داوران خیلی آسیب زد. بسکتبال در بحث پشتوانه سازی به کار زیادی نیاز دارد و استفاده از پتانسیل باشگاه‌ها هم در این زمینه بسیار مهم است.
داوری ادامه داد: تشکیل کمیسیون‌ها می‌تواند به بسکتبال ایران در زمینه‌ها مختلف شخصیت ببخشید که در برنامه‌های خود به این موضوع توجه ویژه‌ای کرده‌ایم. در بحث باشگاهی نیز حتما باید سازمان لیگ تشکیل شود و فدراسیون با نظارت کامل این لیگ‌ها را به نحو احسن برگزار کند. لیگ پایه ما نیز بسیار مشکل دارد که باید بهبود یابد.
او درباره بسکتبال سه به سه نیز گفت: این حوزه برای شناخت بیشتر بسکتبال در عرصه همگانی بسیار کمک کننده است که باید از شهرداری‌های محترم کمک بگیریم. این بخش باید سازمان یافته و از بسکتبال پنج به پنج جدا شود. بحث اسپانسری هم بسیار مهم است که یک شرکت هواپیمایی هم به عنوان اسپانسر در کنار ما خواهد بود تا مشکلات مالی فدراسیون را کاهش دهیم.