نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله عید مبعث و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت «سایپا» امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد + اسامی برندگان

به گزارش شهرآرانیوز، در طرح پیش‌فروش محصولات سایپا ۵۴ هزار و ۷۰۶ نفر شركت كردند كه ۵۰ هزار و ۴۹۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۸ هزار و ۲۰۰ خودرو است و برای آنكه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۳۶ هزار و ۴۰۰ نفر نیز به‌عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه کوییک.آر با گیربكس معمولی، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه كوییك.اس، ۳ هزار و ۵۰ دستگاه كوییك با گیربكس معمولی، ۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه ساینا.اس و ۹۰۰ دستگاه وانت سایپا عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش‌فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۴ هزار و ۴۱۸ نفر شركت كردند كه ۳ هزار و ۶۶۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۷ هزار و ۳۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه‌کشی تمامی افراد متقاضی به‌صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

منتخبین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به‌مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. همچنین اسامی منتخبان طرح پیش‌فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد

جهت مشاهده لیست منتخبان قرعه‌کشی، بر روی لینک زیر کلیک کنید

نتایج قرعه کشی دو طرح پیش‌فروش محصولات سایپا