آیت‌ا... علم‌الهدی: سپاه پاسداران از محور‌های اقتدار نظام است

به گزارش شهرآرانیوز؛ آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی به‎ مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، در دیدار با فرماندهان ارشد سپاه استان اظهار کرد: نخستین رژه پاسداران انقلاب اسلامی که پس از انقلاب در خیابان طالقانی تهران و پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، آغازی بر استقرار یک شجره طیبه بود که امروز همه نظام و امت در سایه آسایش آن هستند.

وی ادامه داد: مجاهدت پاسداران در عرصه‌‎های مختلف دفاعی، فناوری، فرهنگی، تعالی معنوی و حتی کادرسازی، کار را به جایی رسانده است که انقلاب اسلامی به عنوان یک جریان مقتدر بین‌المللی در منطقه ایفای نقش کند و در همه حوزه‎ها، چالش غیرقابل سرکوب برای مستکبران عالم باشد. این مردم روز‌هایی را تجربه کرده‌اند که تأمین یک گلوله توپ برای شلیک به سمت دشمن متجاوز برایشان همچون یک معضل و مشکل بزرگ بود، اما هم ‎اکنون ایران اسلامی مؤثرترین نقش را در این جغرافیا ایفا می‎کند و دشمن دور و نزدیک او از برد موشک ‎هایش وحشت ‎زده است.

آیت‌ا... علم‌الهدی تصریح کرد: آحاد ملت می ‎توانند پاسدار انقلاب اسلامی باشند. در شرایطی که همواره خود را در محضر پروردگار بدانند و مخلصانه وارد میدان دفاع از حق شوند. از خداوند متعال می‎خواهیم که انگیزه و اخلاص ما را در پرتوی عنایات خاصه خود حفظ کند و همه ما توفیق پاسداری از ارزش‎ های دین خدا و این نظام الهی را داشته باشیم.