صحنه شهادت پلیس مشهدی بازسازی شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیروز قاتل سروان احسان پای خسته دوباره به صحنه جرم برگردانده شد که مقابل دوربین قوه قضائیه صحنه جنایتش را بازسازی کند تا هیچ نگفته‌ای در این پرونده باقی نماند.
«داریوش. ر» پس از حدود ۱۰ روز، دیروز برعکس دفعه قبلی که خودخواسته و به منظور سرقت موتورسیکلت برای شیره کشی به اطراف جمعه بازار بولوار طبرسی رفته بود، این بار با دست وپای بسته به حکم قانون و به اجبار در این محل حاضر شد تا مقابل چشمان شهروندان خشمگین از این جنایت، برای یک بار در زندگی اش نقش اصلی اش را بازی کند.

بازسازی این صحنه با دستور قاضی صادق صفری، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، آغاز شد و متهم سی ودوساله نقشش را از لحظه ورود به این صحنه تا لحظه فرار را بازسازی کرد و به همه شبهات موجود در پرونده، نحوه ضربه زدن و... پاسخ داد.
متهم با اعلام پشیمانی دوباره در صحنه بازپرسی، اعتیادش را علت اصلی این جنایت دانست ولحظه به لحظه شهادت مظلومانه افسر یگان ویژه نیروی انتظامی مشهد را تشریح کرد.

داریوش با سقوط در چاهی که خودش آن را کنده بود، همه جزئیات صحنه جنایت را بازگو کرد و درحالی نشئه بودن را علت دیگر این اقدام می‌دانست که با پرسش‌های تخصصی قاضی صفری مشخص شد که او تحت تأثیر موادمخدر نبوده و به خوبی همه آنچه را انجام داده است، در ذهن دارد و همین موضوع نشان می‌داد او در لحظه وقوع جرم کاملا هوشیار بوده و حتی برای فرار نیز نقشه کشیده است.
پایان بازسازی این صحنه جنایت با اظهار ندامت متهم همراه بود و مقام قضایی دستور پایان بازسازی صحنه جرم را صادر کرد.