نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تمهیدات ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت شهرآرا در سال آینده داریم

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز - نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر از انتشار و موفقیت‌های روزنامه شهرآرا گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهر، تمهیدات ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ای شهرآرا پیش بینی کرده ایم.

مهدی ناصحی که همراه سیدحسین علوی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد، به تحریریه شهرآرا آمده بود، با تبریک موفقیت این روزنامه به عنوان بهترین روزنامه محلی کشور و پنجمین روزنامه در میان روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور، بیان کرد: باعث افتخار ماست که خبرنگاران روزنامه شهرآرا با دغدغه خاطر در حوزه‌های مختلف و مدیریت شهری فعالیت می‌کنند.

فرصتی برای افزایش تعلق مردم به شهر

وی افزود: موفقیت شهرآرا قضاوت ما نیست، بلکه قضاوت دستگاه‌های مسئول است که در میان انبوهی از روزنامه‌ها و رسانه‌های کثیرالانتشار، به چنین رتبه‌ای دست یافته است. این موفقیت فرصتی مناسب برای شماست تا احساس تعلق مردم به شهر را ارتقا دهید و هویت مردم را از این نظر احیا کنید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد این را هم گفت که قرار نیست شهرآرا فقط گزارشگر فعالیت‌های مدیریت شهری و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باشد، بلکه باید آیینه تمام نمای اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری، چه در ابعاد مثبت و چه منفی، برای مردم باشد و به عبارتی با شفافیت کامل، حلقه واسط میان ما و مردم باشد.

شهرآرا، پرچم دار رسانه‌ای استان

وی با بیان اینکه شهرآرا با سابقه درخشانی که دارد، می‌تواند پرچم دار رسانه‌ای در استان باشد، افزود: مدیران این رسانه باید بیشتر از گذشته با ارتقای سطح تخصصی نیرو‌های این نشریه، افکار عمومی را سازمان دهی و مسئولان را وادار کنند که خودشان را از طریق شهرآرا در معرض نگاه تیزبین مردم ببینند و به این ترتیب اقداماتشان را با سلامت و دقت انجام بدهند.

بازوی پرتوان شورای ششم

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز در سخنانی کوتاه گفت: شهرآرا قدم‌های مؤثری برداشته است و به عنوان بازوی پرتوان شورای ششم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سیدحسین علوی مقدم ادامه داد: نگاه ما هم این است که شهرآرا می‌تواند در تصمیم سازی در کنار مردم، شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد و امیدوارم بتوانید در این دوره در کنار ما و مدیریت شهری قدم‌های مؤثری بردارید.