تاکید بر مهربانی در اکران‌های شهری؛ «عید اومده، عیدی بدیم»

به گزارش شهرآرانیوز، سید ناصر نعمتی با بیان این خبر اظهار کرد: کمپین «عید اومده، عیدی بدیم» باهدف تاکید بر خلق‌وخوی مهربانی و تحکیم ارتباطات در قالب پیامک، تماس، بخشش و … در سطح شهر اکران شده است و تلاشی هنرمندانه برای تقویت ارتباطات اجتماعی است.

وی افزود: در این پویش طراحان به دنبال آن بودند تا به شهروندان یادآوری کنند که با کارهای بسیار ساده هم می‌توان دل دیگران را شاد و به آنان عیدی داد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ضمن اشاره به هدف این پویش خاطرنشان کرد: کمرنگ کردن تجمل‌گرایی و شاد کردن دل دیگران با کارهای بسیار ساده و کم‌هزینه از جمله اهداف این پویش است.

نعمتی بیان کرد: در حال حاضر پویش «عید اومده، عیدی بدیم» در سازه‌های استرابورد، بیلبورد، قطار شهری، تلویزیون‌های شهری و فضای مجازی اکران شده است.