استقبال متفاوت از زائران در پایانه مسافربری مشهد| باید زیارت را برای زائران معنوی‌تر کنیم

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه روزانه هزاران نفر از طریق پایانه‌ مسافربری به مشهد مقدس سفر می‌کنند و اولین نمای حرم مطهر را از این مکان مشاهده می‌کنند، اظهار کرد: مبادی دیگر مشهد اعم از راه‌آهن و فرودگاه امکان مشاهده حرم امام هشتم (ع) را در لحظه ورود ندارند اما این موضوع در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد مقدس قابل مشاهده است.

وی افزود: در ستاد خدمات سفر با همکاری سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تلاش می‌کنیم تا زائر تجربه سفر معنوی خوبی را در مشهد داشته باشد و درواقع ما مشهدی‌ها وظیفه داریم این زیارت را برای زائرین معنوی‌تر کنیم.

حسین زاده بیان کرد: استقبال از زائرین در پایانه‌های مسافربری، بانواهای رضوی، گل‌آرایی، سفره هفت‌سین و... به‌خوبی و متفاوت انجام شده است که امیدواریم خاطره خوبی برای زائرین ایجاد کنیم چراکه اولین و آخرین تصویر از مشهد در پایانه رقم می‌خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: عزیزان ما در پایانه‌های مسافربری می‌توانند با کمک هنرمندان ارزشی اقداماتی را انجام دهند تا در ثواب زیارت زائرین عزیز شریک باشند.