شهردار مشهد مقدس: باغ ایرانی ایوان سلام پایانه امام‌ رضا (ع)با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی افتتاح شد

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس، در مراسم افتتاح پروژه باغ‌ایرانی ایوان سلام گفت: شهرداری از حدود سه ماه پیش ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ را راه‌اندازی و‌ در عرصه‌های مختلف حمل‌و‌نقل، امور اجتماعی، فرهنگی و خدمات شهری برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.

وی افزود:  در حوزه حمل‌ونقل عمومی سرفاصله قطار شهری به چهار دقیقه کاهش و پانصد دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان هسته مرکزی شهر اضافه شده و ۱۲ هزار جای پارک ثابت و‌ موقت در اطراف حرم‌مطهر رضوی در ایجاد شده است.

سیدعبدالله ارجائی گفت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری ورود و خروج زائرین به مشهد است که در این راستا ظرفیت پایانه امام رضا(ع) به دو هزار اتوبوس افزایش پیدا کرده است در حالی که رکورد قبلی هزار و هفتصد اتوبوس بوده است.

شهردار مشهد مقدس گفت: همچنین متناسب با ظرفیت زائرین پنجاه دستگاه اتوبوس درون شهری برای سفرهای برون شهری اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: پروژه باغ ایرانی ایوان سلام از سال گذشته آغاز و تا شهریور امسال ۱۳ درصد پیشرفت داشت اما ما با تلاش شبانه‌روزی و قراردادن سه شیفت، پروژه را با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساندیم.