جام‌جهانی با گزارش کویتی‌پور!| جام جهانی سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش شهرآرانیوز؛ بلافاصله بعد از مشخص‌شدن نتیجه قرعه‌کشی، سیلی از واکنش‌ها را در فضای مجازی شاهد بودیم. گروه B‌یکی از پر‌بحث‌ترین گروه‌ها در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌حساب می‌آید و بخش درخورتوجهی از توئیت‌های مربوط به قرعه‌کشی را شامل می‌شد. بیشتر شوخی‌ها در فضای مجازی هول تقابل ایران و آمریکا رقم خورد و بسیاری از هواداران در اینستاگرام، توئیتر یا تلگرام اظهارنظر‌های جالبی را منتشر کردند.

یکی از هواداران خوش‌ذوق فوتبال در اینستاگرام نوشته بود: «جام‌جهانی امسال را باید کویتی‌پور گزارش کند!» کاربر دیگری هم با انتشار یک نظر در تلگرام از جای خالی رژیم اشغالگر قدس صحبت کرده و نوشته بود: «ایران با آمریکا و انگلیس در یک گروه افتاد. من که می‌دونم تیم چهارم گروه ما هم اوکراین می‌شه، بعد ماسکش رو درمیاره می‌بینیم رژیم اشغالگره!»

شوخی‌های هواداران فوتبال که بیشتر به‌خاطر هم‌گروهی ایران با آمریکا و انگلیس، سمت‌و‌سوی جنگ هم به خود گرفته بود، در توئیتر نیز داغ بود. یک کاربر ایرانی با ذوق نسبت به این اتفاق در توئیتی نوشته بود: «دیگه برای فوتبال به زمین نمی‌ریم، رسما داریم واسه مبارزه با استعمار روباه پیر و شیطان بزرگ پا به زمین می‌ذاریم.» حضور حمید استیلی در قرعه‌کشی روز پنجشنبه به‌عنوان مدیر تیم ملی هم واکنش‌های طنز جالبی را به‌همراه داشت.

یکی از مخاطبان اینستاگرام، زیر پستی که مربوط به گروه‌بندی تیم‌های حاضر در جام‌جهانی بود، به این مسئله اشاره کرد و نوشت: «حمید استیلی هر وقت توی جام‌جهانی بوده، ایران با آمریکا هم‌گروه شده.» بسیاری از سلبریتی‌های کشورمان نیز واکنش‌های جالبی به این موضوع نشان دادند. به‌طور‌مثال ساعد سهیلی، بازیگر سینمای کشورمان، با یک عکس ویرایش‌شده از فیلم «گشت ارشاد» که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، به استقبال تیم‌های هم‌گروه ایران در جام‌جهانی رفت و نوشت: «گروه ایران در جام‌جهانی!»