افزایش ۶۷درصدی ترددهای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۱

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص تغییرات ترددها به مشهد و خراسان رضوی نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: میزان خروجی‌ها از مشهد نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد، خروجی‌های خراسان رضوی ۷۵ درصد و همچنین میزان ورودی‌ها به مشهد و خراسان رضوی به ترتیب ۲۷ درصد و ۶۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص میزان تصادفات در محورهای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند ماه تاکنون ۳۵ متوفی داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته ۱۰درصد کاهش داشته‌ایم.

وی در خصوص خروج مسافران از مشهد عنوان کرد: تا به امروز اکثر مسافران از مشهد خارج شدند. روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه بیشترین میزان خروج زائران را تجربه کرده‌ایم حدود ۹۳ هزار زائر در این دو روز از مشهد خارج شدند.

میش مست بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در بیشتر محورهای استان روان است، ترافیک پرحجم صبحگاهی در خروجی‌های مشهد واقع در آزادراه شهید شوشتری و خروجی مشهد به چناران ناشی از شرکت‌ها و کارخانجات اطراف مشهد گزارش شده است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین در ۲۴ساعت گذشته یک مورد تصادف فوتی به علت واژگونی موتور سیکلت در محور کلات و ۱۰فقره تصادف جرحی با ۱۵مجروح و ۱۵فقره تصادف خسارتی نیز اتفاق افتاده است.