آغاز دوباره لیگ قهرمانان اروپا | ساعت بازی منچسترسیتی و اتلتیکومادرید

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و در حساس ترین رقابت، لیورپول باید در دور رفت به مصاف بنفیکا برود.

لیورپول که این روزها در فرم مطلوبی به سر می‌برد علاوه بر لیگ قهرمانان اروپا، امیدوار است بتواند لیگ برتر انگلیس را هم مال خود کند. آنها این هفته هم در لیگ جزیره موفق شدند با دو گل از سد حریف خود واتفورد بگذرند و فاصله با سیتی را روی عدد یک نگه دارند.

در آن سو بنفیکا پس از حذف بارسلونا و آژاکس امیدوار است در جمع هشت تیم برتر اروپا هم شگفتی بسازد و این بار لیورپول را حذف کند. نکته جالب توجه اینکه این اولین بار است که لیورپول و بنفیکا با یکدیگر در سالیان اخیر روبه رو می شوند.

در دیگر دیدار امشب، منچسترسیتی باید به مصاف اتلتیکومادرید برود. تقابل پپ گواردیولا و سیمئونه قطعا جذابیت ویژه‌ای خواهدداشت. هر دو بازی از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز خواهدشد.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است امسال با پپ طلسم را بالاخره بشکند. سیمئونه که به نوعی متخصص حذف تیم‌های انگلیسی است، در مرحله قبلی منچستریونایتد را حذف کرد و حالا امیدوار است با ستارگانی همچون سوارز، گریژمان و فلیکس این بار غول فوتبال انگلیس را مغلوب سازد.

سیتی در مرحله قبلی کار سختی نداشت و اسپورتینگ لیسبون را له کرد و به این مرحله رسید.