نرخ مصوب جدید شله و حلیم در مشهد اعلام شد

به گزارش شهرآرانیوز، حسن امیریان اظهار کرد: همچنین حلیم درجه یک با گوشت گرم گوسفندی به همراه قیمه کیلویی ۴۵ هزار تومان، حلیم درجه یک با گوشت گرم گوساله به همراه قیمه کیلویی ۴۲ هزار تومان و حلیم درجه ۲ با گوشت منجمد وارداتی کیلویی ۳۷ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

وی درباره تعیین نرخ‌های جدید افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت و گندم طی سال جاری از انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تقاضای نرخ جدید برای این مواد صورت گرفت که پس از بررسی‌های لازم نرخ اقلام مزبور به اتاق اصناف مشهد و سپس به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ارسال و در انتها پس از برخی تغییرات قیمت‌های جدید مشخص شد.

امیریان اضافه کرد: اگرچه این نرخ نمی‌تواند افزایش قیمت مواد غذایی را برای اعضای اتحادیه پوشش دهد، اما از فردا حلیم و شله در مشهد با این نرخ مصوب به فروش خواهد رسید و تمام اعضای اتحادیه ملزم به رعایت آن هستند.

رئیس اتحادیه رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد تصریح کرد: نرخ‌نامه جدید برای ۸۰ درصد از اعضای اتحادیه ما ارسال شده است. نظارت‌ها در خصوص رعایت نرخ مصوب و رعایت نکات بهداشتی از حدود ۱۵ اسفند ماه سال قبل در حال انجام بوده و این نظارت‌ها در خصوص رعایت نرخ‌نامه جدید افزایش خواهد یافت.

منبع: ایسنا