استاندار خراسان رضوی: قیمت کالا در استان نباید از میانگین کشوری بالاتر باشد

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۲۱ فروردین ماه، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی خراسان رضوی اظهار کرد: اگر بخواهیم انفعالی عمل کنیم، ممکن است یک کالا گران و یا در بازار کمیاب شود. این کار اثر روانی و مخرب خود را می‌گذارد. قیمت کالا در این استان نیز نباید نسبت به میانگین کشوری بالاتر باشد.

وی افزود: ما باید مدیر فعال کنشگر و نه واکنشی باشیم. باید کالا‌های اساسی و ضروری را تامین کنیم و در همه ابعاد برنامه‌ریزی داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در جلسات مدیران باید بگویند در کجای راه قرار داریم و با چه مشکلاتی روبه‌رو هستیم و راهکار رفع آن چیست.

نظری خاطرنشان کرد: چگونگی مدیریت هم خیلی مهم است. اگر انبار‌ها پر باشد، ولی مدیریت به درستی انجام نشود، کالا‌ها خراب می‌شود و یا در زمان مناسب به بازار نمی‌آید.

وی افزود: سه محور تامین، ذخیره و عرضه کالا باید مورد نظر باشد. در جهاد کشاورزی شکر، روغن، تخم مرغ، گوشت قرمز، مرغ و نهاده‌های دامی از جمله مواردی است که باید مورد نظر قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نظری عنوان کرد: باید از اکنون به فکر باشیم تا در تابستان و با ورود زائران را به استان در بازار کمبود وجود نداشته باشد.

منبع: استانداری خراسان رضوی