قطار شهری مشهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موفق به دریافت «سیب سلامت» شد

به گزارش شهرآرانیوز، وحید مبین‌مقدم دراین خصوص افزود: طی دو سال گذشته بازرسان مراکز بهداشت مشهد از اقدامات انجام‌شده از سوی این شرکت در ایستگاه‌های خط یک و دو قطار شهری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید‌های مستمری را انجام دادند.

وی اضافه کرد: طبق بازرسی‌ها و چک‌لیست‌هایی که از سوی بازرسان مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد، شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد امتیازات بالایی را در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ایستگاه‌های خط یک و دو کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: بر همین اساس این شرکت موفق به دریافت مجوز نصب پوستر ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی سیب سلامت بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی منطبق با دستورالعمل‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.

مبین‌مقدم افزود: لذا ازاین‌پس شرکت قطار شهری مشهد مجوز نصب پوستر‌های سیب سلامت در ایستگاه‌های خط یک و دو را دارد و طبق این مجوز پوستر سیب سلامت در ایستگاه‌های قطار شهری نصب خواهد شد.

گفتنی است که «سیب سلامت» علامت استاندارد بهداشتی است که مجوز استفاده از آن از سوی مراکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یا سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت برای محصولات و اماکن بابت رعایت دستورالعمل‌ها و استاندارد‌های بهداشتی صادر می‌شود.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد