علیرضا حقیقی: رمضانی صد درصد خطا کرد| پرسپولیس شاد کن شدم

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکست استقلال مقابل نساجی مازندران بازیکنان این تیم قائمشهری را بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار داده است. یکی از مهم‌ترین بازیکنان نساجی بی شک علیرضا حقیقی است. دروازه‌بانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی درجام جهانی را هم دارد. حقیقی اشاره‌ای به آنچه دربازی با استقلال به نساجی گذشته، داشته است: «باید بگویم که ما درشرایط سختی درآن بازی پیروز شدیم. اکبر صادقی با کشاله پاره برای‌مان بازی کرد. مسعود شجاعی، مهرداد عبدی، زامهران و... هم شرایط مشابه داشتند که یا غایب بودند و یا به مرز آمادگی نرسیدند. تیم‌مان ناقص بود و نتوانستیم برنامه‌های کاملی را اجرا کنیم. دفاع کردن هم یک هنر است. همین که توانستیم بازی را با برد به اتمام برسانیم، برای‌مان خوب بود.»

حقیقی سپس به گلی که استقلال به ثمر رساند و از سوی داور مردود اعلام شد، اشاه دارد: «خودم در صحنه بودم و دیدم که خطا بود. آرمان قبل از اینکه به هوا بلند شود، جانملکی را هل داد و به من برخورد کرد تا از توپ دور شوم. داور خطای آرمان روی مدافع ما را گرفت نه روی من. آن گل صد در صد خطا بود.»

حقیقی درنهایت شادی هواداران پرسپولیس بعد ازاین برد شیرین را به منزله رقم خوردن یک اتفاق مهم می‌داند: «از هواداران نساجی تشکر می‌کنم که واقعاً به من لطف داشتند. بازیکن نساجی هستم و به این تیم عرق دارم، اینجا خانه دوم من است. هواداران پرسپولیس هم همیشه نسبت به من لطف داشتند و هر کجا که می‌روم، مرا به‌عنوان پسر پرسپولیس می‌شناسند. این افتخارات برای من می‌ماند. تا الان هم پرسپولیسی‌ها آن‌قدر به من لطف داشتند که نمی‌دانم چطور جواب محبت‌شان را بدهم. هر کاری که کردم، برای شادی هواداران نساجی بود، اما خوشحالم که باعث خوشحالی پرسپولیسی‌ها هم شدم. امیدوارم این اتفاقات در زندگی ورزشی من ادامه داشته باشد و همراه با نساجی در همین فصل، افتخارات بزرگی را رقم بزنیم.»