کوهیان:کمیته انضباطی به ما سخت گرفت|با وجود عقب بودن باخت را نپذیرفتیم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمریی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از دومین پیروزی برابر نظم‌آوران سیرجان در سری نیمه‌نهایی سوپرلیگ گفت:بازی سختی داشتیم، ما در این بازی سجاد مشایخی را نداشتیم، فرید اصلانی را هم از دست دادیم و ریتم مان بهم ریخت. طبیعی بود نوسان داشته باشیم و در طول بازی خود را با شرایط جدید سازگار کنیم، اما با گذشت زمان توانستیم با شرایط سازگار شویم و به خواسته مان رسیدیم.
او درباره کوارتر چهارم و عقب افتادن ۱۲ امتیازی از حریف هم گفت: ما با وجود اینکه عقب بودیم باخت را نپذیرفتیم و داشتیم می‌جنگیدیم تا نتیجه را برگردانیم و خدارا شکر به آن هم رسیدیم.
کوهیان درباره حکم‌های کمیته انضباطی نیز گفت:به نظر من حکمی که کمیته انضباطی صادر کرد با جرم بالانس نبود. رفتاری که از بازیکن خارجی سیرجان سر زد مستحق حکم شدیدتری بود. به نظرم به ما سخت‌گیری کردند. حکم و جرم تعادل نداشت.
او درباره نداشتن بازیکن پوینت گارد هم گفت: با رفتن فرید مجموعه تیمی ما سورپرایز شد و طبیعی بود بازیکنانی هم که وارد بازی می‌شوند آمادگی لازم را نداشته باشند، ولی آن‌ها در طول بازی سازگار شدند و توانستند بازی را مدیریت کنند.