نقش‌آفرینی شهرداری مشهد در برگزاری مراسم راهپیمایی روز «قدس»

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده ضمن اشاره به نقش‌آفرینی شهرداری مشهد در برگزاری مراسم راهپیمایی روز «قدس»، اظهار کرد: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد همزمان با مجموعه دستگاه‌ها و سازمان‌های شهر با فضاسازی، تبلیغات محیطی و اکران تصاویر شهری با محتوای روز قدس در جهت بزرگداشت روز جهانی قدس اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا در میدان فلسطین مشهد، المان کتاب‌های مرتبط با موضوع فلسطین قرار گرفته و فضاسازی میدان به طور ویژه‌ای انجام شده است؛ همچنین در این میدان پرچم‌های متعلق به جبهه مقاومت و سایر پرچم‌های گروه‌های مرتبط نصب شده است.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس در خیابان امام رضا (ع) آذین‌بندی شده و با مشارکت گروه‌های مردمی علاقه‌مند غرفه‌هایی ویژه این روز در نظر گرفته شده است.

اسماعیل‌زاده ضمن اشاره به حضور گروه‌های مختلف مردمی از جمله هنرمندان در این راهپیمایی، افزود: در این راهپیمایی زیرساخت‌های لازم برای ایجاد غرفه‌های مرتبط مردمی را آماده خواهیم کرد؛ در این راستا از گروه‌های علاقه‌مند برای مشارکت بیشتر در این حوزه دعوت می‌شود.

وی عنوان کرد: آماده سازی سن و صوت برای گروه‌های سرود در خیابان امام رضا (ع) در روز قدس انجام می‌شود؛ همچنین در این ایام ویژه‌های برنامه‌ها و جنگ‌های شادی در بوستان‌های سطح شهر با تاکید بر روز قدس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: همزمان با روز قدس ویژه برنامه «ماه امت» نیز با حضور گروه‌های بین‌المللی و هنرمندان ایرانی در مشهد برپا می‌شود و یک کار ویژه در شهر امام مهربانی‌ها صورت خواهد گرفت.