دعوت شورای اسلامی شهر مشهد از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش شهرآرانیوز، شورای شهر مشهد در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، از امت ولایی و حزب‌الله مشهدالرضا (ع) برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت به‌عمل آورد؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز‌ها از پس دیگری آمدند و گذشتند تا به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز تاریخی قدس و میراث جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی (ره) رسیده‌ایم.

به راستی که امروز مساله فلسطین دغدغه بشری همه آزادیخواهان و عدالتجویان است و گرامیداشت روز قدس بارقه‌های امید پیروزی ملت فلسطین را زنده نگه می‌دارد.

روز قدس، روز خروش ظلم‌ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

در این روز بزرگ عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و ملت‌های آزاده و مسلمان سراسر جهان دوشادوش آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم، یاد و خاطره مظلومیت ملت مسلمان فلسطین و جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر قدس را فریاد می‌زنند.

شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، جهان‌شهر برکت و کرامت، به پیروی از امام خمینی (ره) و نایب صالح و بر حق ایشان، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از مردم ولایی و امت حزب‌الله مشهدالرضا (ع) برای حضور در راهپیمایی سراسری روز قدس دعوت به‌عمل می‌آورد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس