بیش از ۱۴۰۰ تن میوه تنظیم بازار نوروز ۱۴۰۱ روی دست تعاون روستایی خراسان رضوی

به گزارش شهرآرانیوز به تازگی سازمان تعاون مرکزی روستایی ایران اعلام کرده، مازاد میوه‌های تنظیم بازاری نوروز ۱۴۰۱ موجود در سردخانه‌های خود را به مزایده گذاشته است. پس از بررسی آگهی مزادیده منتشر شده مشخص شده خراسان رضوی بعد از استان تهران بیشترین میزان میوه به مقدار ۱۴۳۳ تن را در سردخانه‌های استان ذخیره دارد.

در همین رابطه آرش آوان، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در خصوص مزایده میوه تنظیم بازار نوروز ۱۴۰۱ خراسان رضوی اظهار کرد: خرید میوه تنظیم بازار برای شب عید امسال به صورت عمده در کشور صورت گرفت و امسال فراوانی میوه بسیار زیاد بوده است.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، برای تنظیم بازار میوه شب عید سهمیه ۶۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال لحاظ شده بود که تمامی این حجم خریداری و به استان حمل شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۳۸ تن پرتقال و ۳۹۵ تن هم سیب در سردخانه‌های استان دپو شده و این میزان از طریق آگهی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مزایده گذاشته شده است در مجموع ۱۴۳۳ تن میوه تنظیم بازار نوروز ۱۴۰۱ در سردخانه‌های استان وجود دارد.
آوان درباره کیفیت این میوه‌های باقی مانده گفت: این میوه‌ها در سردخانه‌های استاندارد و با شرایط بسیار مطلوبی نگهداری می شود.