آغاز راهپیمایی سراسری روز قدس در سراسر ایران | خشم انقلابی مردم ۹۰۰ شهر علیه ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی

به گزارش شهرآرانیوز، امسال و پس از وقفه دو ساله راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس، همزمان با تهران، در بیش از ۹۰۰ شهر کشور، و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رنگبندی استان‌ها، از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه آغاز شد.

این مراسم، همچنین در بسیاری از روستا‌ها و در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف با شعار محوری روز «جهانی قدس؛ محور وحدت امت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» برگزار می‌شود.

ملت استکبارستیز و همیشه در صحنه و عموم مردم شریف و روزه‌دار ایران اسلامی امسال با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روزجهانی قدس، ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس و مردم قهرمان و مبارز فلسطین، خشم انقلابی خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونسیت کودک کش فریاد می‌زنند.

این مراسم در تهران از مسیر‌های دهگانۀ زیر به سمت دانشگاه تهران برگزار شده و سخنرانان مراسم در تهران، سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و خالدالحیه رهبر جنبش و انتفاضه جدید فلسطین هستند.

5 هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی مراسم راهپیمایی امروز در نقاط مختلف کشور و حضور با شکوه مردم در این مراسم را ثبت و انعکاس خواهند داد.

مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی امروز تهران در ادامه آمده است:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی (قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۳: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان، ولی عصر (عج)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۵: مسجد حضرت حجت بن الحسن (عج)، خیابان رودکی، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۷: مسجدالجواد (ع)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان، ولی عصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر (ع)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران