قلی زاده:از فلوریدا به ایران آمدم|برابر گرگان باید تمرکز ذهنی بیشتری داشته باشیم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرعلی قلی‌زاده گارد ایرانی‌کانادایی ذوب‌آهن پس از پیروزی بر شهرداری گرگان درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود. سعی می‌کنیم از نظر ذهنی آماده بازی بعد شویم. هنوز چیزی تمام نشده و سری یک بر یک مساوی است. پس استراحت می‌کنیم و برای بازی سوم آماده می‌شویم.
او درباره هواداران گرگان هم گفت: راستش خیلی ذهنم را درگیر آن‌ها نمی‌کنم. به عبارت دیگر اگر ما حواس مان به (شلوغی) جمعیت در میدان پرت شود، نمی‌توانیم خودمان را برای چیز‌های دیگر آماده کنیم. ما فقط در پی این هستیم که در تیم خود با هدایت فرزاد کوهیان مکمل یکدیگر باشیم.
قلی زاده درباره خودش هم گفت: من برای یک سال در لیگ D۱ برای شیکاگو بازی می‌کردم و بعد به تیم دانشگاه جوکو در فلوریدا رفتم. پس از آن بود که فرزاد کوهیان با من تماس گرفت و به ایران آمدم.
او درباره بازی سوم هم گفت: راستش باید همان کاری را که در بازی دوم انجام دادیم، تکرار کنیم. به یقین باید بهتر کار کنیم، تمرکز ذهنی بیشتری داشته باشیم. به ویژه باید در ریباند‌ها و باکس اوت بهتر کار کنیم. همینطور باید دفاع بهتری اتخاذ کنیم. بازی سوم جنگی است که باید در آن پیروز شویم.