کوهیان:خیلی بد بودیم|تا بحال گرگان را اینقدر سرحال ندیده بودم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از شکست برابر شهرداری گرگان در دیدار سوم سری فینال گفت: خیلی بد بودیم، بچه‌ها تمرکز لازم را در این بازی نداشتند. فشار زیادی روی آن‌ها بود و به هر حال بازی‌ها آن‌ها را خسته می‌کند.
او در ادامه گفت: آن تیم بهتر از ما کار کرد. بخشی از بار بازی را بازیکنان خارجی به دوش می‌کشند و این خیلی کمک کننده است. ما نتوانستیم این مورد را داشته باشیم و بالاخره این‌ها یک مقدار کار را سخت می‌کند. بازیکنان ایرانی آن‌ها هم خیلی خوب و قابل احترامند، ولی فشاری که روی بچه‌های ما بود در‌این دیدار خود را نشان داد. آن‌ها شرایط مطلوبی نداشتند و پنج شش بازیکن ما با مصدومیت کار می‌کنند و طبیعی بود با این شرایط مغلوب می‌شویم.
کوهیان درباره گرگانی‌ها هم گفت: گرگان فوق‌العاده بود و این نخستین باری بود که گرگان را اینقدر سرحال می‌دیدم. آن‌ها با انرژی مضاعفی بازی کردند. جا‌هایی توانایی آن‌ها عجیب غریب بود! حتما به دلیل زحماتی است که کشیده‌اند و حقشان بود که این بازی را ببرند.
او در پایان گفت: چهار بازیکن ما را محروم کردند و آنطرف ابتدا تماشاگران گرگان را تعلیق کردند و بعد مماشات کردند. اگر قرار است منصفانه عمل کنیم باید همه تیم‌ها را به یک چشم ببینیم.