ایجاد ۶۰ هزار شغل توسط شهرداری مشهد

به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا خواجه نایینی ضمن اعلام این مطالب افزود: هم اینک منابع مالی وجود ندارد که بتوان اقتصاد را رونق داد بلکه باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و جذب سرمایه‌گذاری، تولید ثروت کرد تا اثر خود را در اشتغال و درآمد شهری نشان دهد.باتوجه نوع نگاه مدیریت شهری و شورای پنجم در جذب سرمایه گذاری، هم افزایی و انعقاد قراردادهای برد_برد باعث شده ۲۰ پروژه راکد فعال شود و شاهد افتتاح زیاد پروژه ها در سطح شهر باشیم.

وی با بیان اینکه مشهد شهر ثروتمندی است، تصریح کرد: افتتاح تقاطع غیرهمسطح، ایجاد فضاهای سبز، پیاده‌روسازی بیانگر رونق اقتصادی در مشهد است.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد با اعلام اینکه مشهد سالانه ۲۶ میلیون زائر دارد، گفت: داشتن چنین ظرفیتی، گردش مالی بالایی را در مشهدایجاد و انگیزه سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

وی افزود: در آغاز دوره شورای پنجم باتوجه به بدهی‌های زیادی که وجود داشت کسی گمان نمی‌کرد که علاوه بر نگهداری، شاهد توسعه شهر مشهد به خصوص ساماندهی کشف‌رود باشیم.

خواجه‌نایینی گفت: امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاهی باعث تعامل بیشتر با سرمایه گذاران در شهر مشهد شود.

وی اضافه کرد: طی دو سال اخیر جمع جذب سرمایه‌گذاری ها و مشارکت‌های مالی که در اجرای طرح ها با شهرداری مشهد انجام گرفت در مجموع ۳۰ هزار میلیارد ریال بود که زمینه ایجاد ۶۰ هزار شغل را فراهم کرد.