کوهیان: ما به خودمان باور داشتیم اما دیگران نداشتند|ذوب آهن کار بزرگی انجام داد

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از کسب نایب‌قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر گفت: بچه‌های ما تک تک شان به خودشان افتخار می‌کنند چراکه واقعا کار کوچکی نکردیم و با آن شرایط تا این مرحله آمدیم. در نهایت هم انتهای کار باور اینکه می‌توانیم قهرمان شویم برای خودمان واضح بود، ولی خیلی‌ها به اینکه ما استحقاق قهرمانی داشتیم را باور نداشتند.
او در ادامه گفت:بازیکن خارجی خودش قوی است و ۱۶ پرتاب پنالتی به او می‌دهند درست نیست. این حرف من انتقادی به داوری نیست، چون آن‌ها تلاش می‌کردند بازی را حفظ کنند من منظورم نگاهی است که وجود داشت که اگر گرگان ببرد اتفاق طبیعی است و همین فضا، شرایط را کمی برای ما دشوار کرد.
کوهیان گفت: به هر حال من فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و از کاری که انجام دادن لذت بردند و این برای ما کفایت می‌کند.
سرمربی ذوب آهن درباره حواشی پایان بازی هم گفت: این چند روز حواشی زیادی اطراف سالن آزادی را احاطه کرده بود. کمیته انضباطی هم بیانیه‌های زیادی داد، ولی وقتی بیانیه‌ای صادر می‌شود و اجرا نمی‌شود، این حواشی را بیشتر می‌کند. اجازه می‌دادند و می‌گفتند سالن آزادی آزاد است و هرکسی می‌خواهد بیاید. هزار نفر هم می‌آمدند و هیچ اتفاقی نمی‌افتاد، ولی وقتی نمی‌توانیم کنترل کنیم، این خیلی روی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد.
او در پایان گفت: احساسم این است که بازیکنان ما خیلی سعی کردند خودشان را کنترل کنند. در مجموع هم هیچ چیز مشکل داری بین بازیکنان ما و گرگانی‌ها پیش نیامد و ما با آن‌ها دست دادیم و خسته نباشید گفتیم و به رختکن رفتیم.