تازه‌ترین جزئیات از حمله سپاه به تروریست‌های اقلیم عراق| حمله همزمان موشکی و توپخانه‌ای به چندین مقر تروریست‌ها| تلفات قابل ملاحظه‌ای به گروهک‌ها وارد شد

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار خلیل‌زاده در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه قبلا به تروریست‌ها هشدار داده بود که در صورت کوچکترین شرارت محل‌های استقرار آن‌ها و منشا شرارت منهدم خواهد شد.

وی با بیان اینکه اخیرا یک تیم تروریستی از اقلیم شمال عراق جهت انجام اقدامات ضدامنیتی وارد شمالغرب کشور و حوزه مسئولیتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شده بود که بدون هیچ اقدامی و با هوشیاری رزمندگان این قرارگاه دستگیر شدند، افزود: بنابراین صبح امروز مقر گروه‌های تروریستی در خاک اقلیم شمال عراق با حملات توپخانه و موشک مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد و تلفات قابل ملاحظه‌ای به این گروهک‌ها وارد شد.

سردار خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: ما بر گروه‌های تروریستی در آن‌سوی مرز‌ها اشراف اطلاعاتی داریم و در انهدام آن‌ها درنگ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حمله صبح امروز چندین مقر مورد حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفت، افزود: تلفات تروریست‌ها پس از بررسی اعلام می‌شود.