فرماندار مشهد: با تعطیلی نانوایی‌ها در روز کاری‌شان برخورد جدی می‌شود | پلمب و لغو پروانه در انتظار نانوایی‌های متخلف مشهد

به‌گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری، فرماندار مشهد، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با تأکید بر افزایش نظارت بر نانوایی‌های شهر تصریح کرد: سیصد نانوایی معرفی‌شده برای افزایش ساعت کار و ارائه خدمت به مردم موظف‌اند در روز کاری‌شان در ساعات مشخص فعالیت کنند. هرگونه تعطیلی در روز کاری نانوایی‌ها تخلف محسوب و با آن برخورد جدی می‌شود.


وی افزود: شهروندان می‌توانند تخلف نانوایی و تعطیلی آن‌ها را در روز کاری به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا به‌سرعت رسیدگی شود. سرکشی و نظارت به نواحی مختلف شهر به‌جد درحال انجام است و با تخلف نانوایی‌ها برخورد می‌شود. در صورت تخلف نانوایی‌ها، مجازاتشان پلمب و لغو پروانه خواهد بود.
به‌گفته داوری: در راستای سامان‌دهی مشکلات نانوایی‌ها و در جلسه‌ای که بر همین اساس روز جمعه ۲۳ اردیبهشت برگزار شد، تصمیماتی گرفته شد و امروز ۲۵ اردیبهشت هم در جلسه‌ای مشکلات نانوایی‌ها بررسی شد.


فرماندار مشهد تأکید کرد: نانوایی‌هایی که در مشهد فعال نبودند، شناسایی شدند و تعدادی از آن‌ها پلمب شدند. برای تعدادی دیگر هم امروز تصمیم گرفتیم تا تکلیفشان مشخص شود. امروز از نانوایی‌های شهر بازدید و با هر تخلفی برخورد می‌کنیم.

{$sepehr_media_491235_400_300}